Environmentalist


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار می شود



سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور سازمان‌ها، نهادها ، تشکل های مردمی زیست محیطی و صنایع و شرکت های مرتبط با محیط زیست از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، این نمایشگاه که مهمترین رویداد زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است ، به مدت ۴ روز و از تاریخ ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.
بنا براین گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست، معرفی توانمندی‌های زیست محیطی در بخش خدمات فنی و مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست محیطی، سازمان‌های زیست محیطی و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی زیست محیطی عنوان کرد.
براین اساس، شرکت های حاضر در این نمایشگاه خدمات مختلف فنی و مهندسی زیست محیطی در زمینه های امکانات و تکنولوژی های نوین زیست محیطی در بخش های مدیریت کیفیت هوا، آب، خاک و دیگر بخش های مرتبط معرفی خواهد شد.
مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فنآوری آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، خودرو سبز و استانداردسازی خودروها، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و … از مهمترین زمینه‌های حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست می باشد.
علاقمندان جهت شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست می توانند به آدرس www.mtadbir.com مراجعه و یا با شماره تلفن های ۸۸۵۵۲۸۷۶ – ۸۸۷۰۵۹۵۶ – ۸۸۷۰۵۹۲۳ تماس بگیرند.

نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com