Environmentalist

Environmentalist


خبرگزاری فارس: برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در سواحل گیلان

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی از اجرای شش  برنامه در طول هفته محیط زیست (16تا 22 خرداد)در این شهرستان خبر داد .

"اکبر میغی " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با  تشریح برنامه های هفته ی محیط زیست  اظهار کرد : 17 خرداد با موضوع محیط زیست و صنعت سبز از صنایع سبز شهرستان بندرانزلی بازدید انجام خواهد شد.

وی با اشاره  18 خرداد بعنوان روز محیط زیست و تنوع زیستی  افزود: در این روز  جشنواره لانه گذاری برای پرندگان شهری را ساعت شش عصر  را در پارک کودک جنب کتابخانه امام صادق بندرانزلی جهت حمایت از شرایط زندگی آن ها  خواهیم داشت  .

وی 19 خرداد را محیط زیست کودک و خانواده ،محیط زیست و آموزه های دینی عنوان و  دیدار با امام جمعه محترم شهرستان بندرانزلی قبل از نماز جمعه و برگزاری اولین جشنواره ساخت و پرواز بادبادک های کاغذی ساعت 18 عصر درپارک ساحلی  پاسداران را از برنامه های این روز عنوان کرد .

وی 20 خرداد را با موضوع محیط زیست و مدیریت آلاینده و اقتصاد سبز عنوان وتصریح کرد: به این مناسبت  جلسه کارگروه مدیریت پسماند با حضور ریاست و اعضای کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بندرانزلی  برگزار می شود

میغی ، با اشاره به نامگذاری روز  21 خرداد با موضوع محیط زیست ،سلامت  افزود: به این مناسبت مسابقه فوتبال بین تیم های  محیط زیست و مسئولان ادارات شهرستان بندرانزلی در سالن ورزشگاه  تختی انجام خواهد شد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی  برنامه ی پایانی هفته  ی محیط زیست را برگزاری اختتامیه  نمایشگاه نقاشی در روز 22  خرداد با حضور دانش آموزان و اولیا آن ها عنوان کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com