Environmentalist

Environmentalist



امینی عنوان کرد:
رشت رتبه نخست کاهش تصادفات درون شهری کشور را کسب کرد
رشت - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از کسب رتبه نخست کاهش تصادفات درون شهری شهرستان رشت در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید تقی امینی با اشاره به اینکه شهرستان رشت در رتبه بندی کاهشی تصادفات فوتی و جرحی شش ماهه نخست سال جاری رتبه نخست را کسب کرده، افزود: این خطه از شمال کشور به دلیل شرایط طبیعی منحصربه فرد خود و همچنین فاصله کوتاه با پایتخت همواره مورد استقبال هموطنان برای مسافرت به این خطه سرسبز بوده و بدون شک گیلان در زمره نخستین استان های گردش پذیر و پرتردد کشور محسوب می شود.

وی اظهارداشت: پلیس راهور گیلان در تمام طول سال با شرایط ترافیکی خاص مواجه است و حجم مسافر در کنار تراکم بالای جمعیت استان بویژه شهر رشت شرایط ترافیکی ویژه ای را ایجاد کرده و این در حالیست که غالب آب و هوای استان با بارندگی های همراه است اما در تمامی این ایام پلیس راهور برای کنترل معابر و بالابردن ضریب ایمنی معابر از حداکثر نیروی انسانی و تجهیزات فنی خود استفاده می کند تا حوادث تلخ و ناگواری رخ ندهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: تعامل پلیس راهور با سایر سازماهای دخیل در امر ترافیک همچون شهرداری برای اصلاح هندسی معابر و کمیته آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک استانداری، مشارکت موثر آموزش و پرورش در آموزش دانش آموزان بویژه همیاران پلیس و فرهنگ یاران، مساعدت و همکاری اصحاب رسانه و مقدم بر همه این موارد ارتقای فرهنگ و قانون پذیری کاربران ترافیکی از جمله فاکتورهایست که شهر رشت را از لحاظ کاهش کشته های ترافیکی در رتبه نخست در سطح کشور قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به کاهش 51 درصدی میزان متوفیان شهر رشت اظهار داشت: در سال گذشته متاسفانه 52 نفر بر اثرتصادفات رانندگی فوت کرده اند و این رقم در پی تلاشهای پلیس راهنمایی و رانندگی و تعامل خوب مردمی در سال جاری، 25 نفر تنزل یافته است.

امینی در ادامه با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی رتبه چهاردهم، شهرستان لنگرود رتبه سی ام و شهرستان آستارا در ردیف سی و نهم رده بندی کشور قرار دارد، اظهار امیدواری کرد: با مساعدت و یاری همه رانندگان این سیر نزولی تلفات تداوم یابد.


 امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع  "خبرگزاری مهر"  مجاز است.
http://www.mehrnews.com/Fa/newsdetail.aspx?NewsID=1756663
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com