Environmentalist

Environmentalist


واردات چوب

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه صنایع چوبی کشور سالانه به دو میلیون مترمکعب چوب نیاز دارد، از اجرای طرح تولید چوب از طریق ترویج کاشت درخت صنوبر با مشارکت بهره برداران در کشور خبر داد.

به گزارش سرویس «محیط زیست» ایسنا، خلیل عابدینی که به منظور شرکت در گردهمایی روابط عمومی منطقه یک کشور به سمنان سفر کرده بود، افزود: در این زمینه تاکنون بین 100 تا 150 هزار هکتار طرح اجرا شده است.
وی با اشاره به نیاز صنایع چوبی کشور به دو میلیون مترمکعب چوب در کشور گفت: از این مقدار 750 هزار مترمکعب آن از طریق بهره برداری از عرصه ها تامین می شود و برای جلوگیری از ورود فشار به جنگل ها بقیه این نیاز از طریق سایر کشورها تامین می شود. وی گفت: برای رفع نیاز کشور به چوب، طرح تولید چوب با استفاده از عرصه‌های بهره برداران اجرایی شده است و سازمان جنگل‌ها برای کمک به توسعه این امر به مشارکت کنندگان تسهیلات بانکی از طریق بانکهای کشاورزی و عامل اعطاء می کند. عابدینی توسعه فضای سبز در کشور را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: تاکنون در سطح 200 هزار هکتار طرح توسعه فضای سبز اجرا شده و در برنامه پنج ساله اجرای دو میلیون هکتار طرح در برنامه قرار دارد. مدیرکل روابط عمومی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اخذ سند برای اراضی ملی را از دیگر سیاستها ذکر کرد و گفت: تاکنون برای قریب به 132 میلیون هکتار سند اخذ شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com