Environmentalist

Environmentalist


عملیات پاکسازی و تخریب کوره های بازیافت سرب از باطریهای فرسوده در بخش کهریزک شهرستان ری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران عملیات پاکسازی و تخریب کوره های بازیافت سرب از باطریهای فرسوده در بخش کهریزک شهرستان ری توسط مأمورین یگان حفاظت اداره کل با همکاری بخشداری کهریزک ،‌عوامل پلیس ساختمان و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری صورت پذیرفت.

 

1

این گزارش می افزاید در این عملیات که با هماهنگی لازم با مراجع قضایی شهرستان انجام گرفت ، ده ها دستگاه کوره غیرمجاز و آلاینده ریخته گری بطور کامل تخریب شد. این کوره ها با ایجاد آلودگی شدید هوا و منابع آب و خاک موجبات آلودگی در محیط زیست و تهدید علیه سلامت و بهداشت سکنه همجوار را فراهم می آورد که با انجام این عملیات کلیه کوره ها بطور کامل تخریب و تخلیه گردید. متخلفین با تغییرکاربری و تخریب اراضی کشاورزی موجب ایجاد مشکلات فراوانی در این بخش شده بودند.گفتنی است سایر پیگیریهای قانونی در اینخصوص ادامه دارد.

 

2

 

میرانزاده فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان تهران در این باره گفت : پایش زیست محیطی مداوم حوزه استحفاظی استان تهران بصورت شبانه روزی در حال انجام می باشد و با هرگونه تخریب و آلودگی محیط زیست برخورد قانونی و قاطع خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com