Environmentalist

Environmentalist


ابر طوفان سندی که در هفتۀ گذشته کشورهای حوزه دریای کارائیب و شرق امریکا را در هم نوردید بزرگترین طوفان تاریخ معاصر امریکا لقب گرفته است. کشته شدن ۶۸ نفر در منطقه کارئیب و ۴۶ نفر در ایالات متحده، قطع برق ۶/۶ میلیون خانه مسکونی و لغو ۱۸ هزار پرواز تنها گوشه ای از خسارات جانی و مالی این ابر طوفان بوده است.

 

به گزارش زیست بوم، تعطیلی مدارس و ادارات، تخلیه مناطق آسیب پذیر، تعطیلی مترو و شبکۀ حمل و نقل عمومی از جمله اقداماتی است که برای کاهش صدمات این طوفان اتخاذ شده است. طوفان سندی تنها عاملی بوده است که در تاریخ ۱۸۰ سالۀ بورس وال استریت، دو روز پیاپی این بورس را به تعطیلی کشانده است. همچنین در روزهای اخیر همۀ پلها و تونلهای شهر نیویورک نیز برای اولین بار پس از یازدهم سپتامبر کاملاً مسدود شد.

 

اوباما رئیس جمهور امریکا با تخصیص بودجه فدرال برای بازسازی خسارات این طوفان موافقت کرده است و از کلیه دستگاه های این کشور خواسته است از کاغذ بازی و بوروکراسی اداری برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده صرف نظر کنند. مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک در توصیف این طوفان گفته است: «این طوفان نشان داد که هنوز هم طبیعت بسیار از ما قدرتمندتر است.»

 

در حال حاضر طوفان سندی با عبور از ایالات متحده به سمت کانادا در حال حرکت است.

 

طوفان سندی

 

طوفان سندی

 

طوفان سندی

 

طوفان سندی

 

b2250fbe95096d1e1f0f6a7067006852

http://zistboom.com/8578/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com