Environmentalist

Environmentalist



قابل توجه دشمنان گربه ها و همچنین بعضی از دامپزشکان!! حامیان حقوق حیوانات!! فعالان محیط زیست ایرانزمین!!! مخالفین و موافقین عقیم سازی حیوانات خیابانی و درکل همه ایرانیانی که نگران ازدیاد جمعیت گربه ها و زندگی چند گربه بدبخت در کوچه شان هستند !!!

حدود یکما ه قبل اینجانب به 78 گربه خیابانی غذا رسانی میکردم... درصورتیکه هم اکنون این تعداد به 45 رسیده است که از این رقم 7-
8 گربه هم اکنون دچار بیماری شدید هستند که اینجانب فقط با توجه به حقوقی که دارم شاید موفق شوم جان یک یا 2 تا از آنها را با بردن به دامپزشکی نجات دهم. مسلما" با شروع برف و سرما این تعداد به زیر 20 خواهد رسید... هر سال همینگونه است.. معمولا" اوایل تابستان تا اوایل پائیز تعداد گربه های خیابانی بیشتر میشود اما مطمئن باشید 70% آنها از بین میروند.. پس جای نگرانی نیست.. بگذارید این چند ماه را زندگی کنند.. اینقدر حرف از ازدیاد جمعیت گربه ها و سگ ها و راه های مبارزه با آن نزنید.. والله بخداوندی خدا اینها تعدادشان همیشه همان است که بوده.. شما فکری بحال ازدیاد جمعیت تهران بکنید که همه جا را به گند کشیده اند.

عکسی که میبینید مربوط به یک گربه 5 ماهه بسیار بسیار زیباست که 3 روز است لب به غذا نزده و در صدد گرفتن و بردن او به دامپزشکی هستم. با این حال معلوم نیست زنده بماند یا نه؟ مادر این گربه که 1 سال بیشتر نداشت زیر ماشین له شد و خواهرش بر اثر بیماری در 3 ماهگی از بین رفت. گربه ها دچار چندین بیماری ویروسی میشوند که بندرت از آن جان سالم به در میبرند (غیر قابل انتقال به انسان). این وضعیتی است که من هر سال با آن روبرو هستم و اینها از جمله گربه های خیابانی هستند که شرایط زندگی بهتری دارند و غذای سالم از دست من و چند تن از اهالی میرداماد میخورند. دیگه فکرش را بکنید گربه های بدبخت و فلک زده ای که در منطقه های دیگر زندگی میکنند و هیچ غذائی برای خوردن ندارند چه روزگار اسف باری را باید بگذرانند. آنها خیلی زودتر از بین میروند.

نگــران نباشید و به اطرافیانتان توضیح بدهید با دیدن چند گربه خود را نبازند.. اینها زیاد نمیشوند از بین میروند.. مطمئن باشید
 
 
 
 

http://gorbeh-irani.persianblog.ir/post/229



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com