Environmentalist

Environmentalist


پارازيت

همه دنيا پارازيت دارند!
وزارت بهداشت: پارازيت بد نيست
رئيس اداره پرتوهاي وزارت بهداشت از بررسي اثرات پارازيتهاي ماهواره اي خبر داد و گفت: براساس بررسيهاي صورت گرفته تشعشعات و سيگنالهاي ماهواره اي جداي از ساير پرتوها نيست و منطقي نيست که بخواهيم پارازيت را عاملي براي بروز برخي بيماريها عنوان کنيم.

 





 

 

علي گوراني در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوي اداره پرتوهاي مرکز سلامت محيط کار وزارت بهداشت در زمينه تشعشعات و پرتوهاي محيطي که روزانه بر انسان ساطع مي‌شود، اظهار داشت: اين سازمان بنا بر رسالتي دارد که در زمينه پرتوهاي محيطي کاملا پاسخگوي افراد جامعه است.
وي با بيان اينکه به دليل ورود ابزار تکنولوژيک و فناورانه به ابعاد مختلف زندگي بشر، روزانه انرژي هاي بسياري از محيط و اين ابزار به انسان ساطع مي‌شود، گفت: به صورت کلي پرتوهايي که بر انسان تابيده مي‌شود خطرناک است و بايد راهکارهاي پيشگيري و مقابله با اين پرتوها در صورت امکان به کار گرفته شود و تا جايي که ممکن است از اين تشعشعات دوري کرد.
گوراني در مورد ارسال پارازيتهاي ماهواره اي و شائبه هايي که در زمينه تشعشعات آن وجود دارد، تصريح کرد: اين پرتوها جداي از ساير پرتوها نيست و مقداري انرژي که از آن تابيده مي‌شود تفاوتي با ديگر سيگنالهاي الکترومغناطيسي ندارد.
رئيس اداره پرتوهاي مرکز سلامت محيط کار وزارت بهداشت با تاکيد بر بررسي هايي که روي پارازيتهاي ماهواره اي صورت گرفته است به مهر گفت: اين امواج در شعاع گيرنده و فرستنده هاي تلويزيوني ارسال مي‌شود و مربوط به افراد نيست.
وي با بيان اينکه انسان امروزي با امواج همزيستي مسالمت آميز را بکار گرفته است، گفت: مراقبت در اين زمينه هميشه توصيه مي‌شود با اين حال منطقي نيست که بگوييم بيماريها تنها ناشي از پارازيتهاي ماهواره اي است.
گوراني با اشاره به اظهاراتي که از بروز برخي بيماريها مانند ناباروري و يا سقط جنين به دليل پارازيتهاي ماهواره اي حکايت دارد تصريح کرد: بيماري صدها عامل مي تواند داشته باشد و تاکنون ثابت نشده است که به طور خاص اين سيگنالها باعث به وجود آمدن يک بيماري شده باشد.
وي گفت: اينکه در زمينه پارازيت ماهواره اي موضوع تا اين حد پررنگ شده است ابعاد ديگري دارد و مربوط به مسائل بهداشتي نمي شود. چرا که سيگنالها و پارازيت ماهواره اي در همه جاي دنيا وجود دارند و مختص ايران نبوده و تنها مربوط به کانالهاي ماهواره اي نيست.

منبع:http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=7822



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com