Environmentalist

Environmentalist


     امروزه برنامۀ ارزیابی وسیع تر شده و اطلاعات ارزشمندی را به سیاست گذاران جهت بحث و مناظره ارائه می دهد.
     در همین راستا، ارزیابی سال 2005 جامع ترین ارزیابی است که تاکنون انجام گرفته و حدود 229 کشور در آن مشارکت داشته اند.
   جمهوری اسلامی ایران نیز در سال 2005 اولین گزارش کمی را از وضعیت جنگل های کشور براساس نقشه های پوشش گیاهی موجود ارائه داد که این وضعیت در اسناد فائو چاپ و موجود می باشد.
 
    ضمنا پیش نویس استراتژی بلندمدت، ارزیابی این دوره(2015 ) طی سال 2011 و 2012 توسط تیم های کارشناسی کمیسیون های منطقه ای فائو در قالب  فرآیندهای مشاوره ای فنی بین المللی  تهیه شده است و قرار است پس از تصویب کشور های عضو در طی اجلاس کمیته جنگلداری فائو در سپتامبر سال جاری در رم- ایتالیا ابلاغ و رسما ارزیابی این دوره آغاز گردد.  
 شایان ذکر است تاکنون 128 هماهنگ کننده ملی از کشور های عضو جهت مشارکت در این برنامه معرفی شده اند. ضمنا  آقای مهندس سهرابی مدیرکل دفتر مهندسی و ارزیابی طرح ها ی این سازمان نیز برای دومین دورۀ متوالی به عنوان هماهنگ کننده ملی ج.ا..ایران به فائو معرفی شده اند. اجرای این برنامه مستلزم ایجادارتباط هماهنگ کننده ملی با فائو در خصوص مسائل مرتبط با برنامه ارزیابی 2015 ، جمع بندی و ارائه اطلاعات ملی مورد نیاز برای این برنامه، ایجاد هماهنگی جهت شناسایی کارشناسان ملی در زمینه تحقیقات سنجش از دور ومطالعات تخصصی موردی، تأیید اطلاعات ملی در خصوص برنامه ارزیابی 2015 قبل از ارائه به فائو و مشارکت در فعالیت های خاص منطقه ای در ارتباط با برنامه ارزیابی 2015 می باشد.
     بخش عمده ای از فعالیت ها ی ارزیابی این دوره برای سالهای 2013 لغایت 2014 برنامه ریزی شده که در طی کارگاه های بین المللی که با حضور کلیه هماهنگ کنندگان ملی کشور برگزار خواهد شد رسماً اطلاع رسانی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com