Environmentalist

Environmentalist


فرهادي


مديرعامل انجمن يوزپلنگ ايراني گفت: يک ايراني برنده جايزه معتبر بين المللي "ابينويتز ــ کاپلان براي نسل آينده در حفاظت از گربه سانان "در سال 2012 شد.

 

 

 

مرتضي اسلامي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: محمد صادق فرهادي نيا در مهرماه سال جاري به عنوان برنده اين جايزه ارزشمند در سال 2012 انتخاب شد.

به گفته وي، اين جايزه که از سال 2007 توسط موسسه پانترا از آمريکا اهدا مي شود، هر سال به تنها يک نفر از سرتاسر دنيا که جوانتر از 40 سال بوده و فعاليتهاي زيادي در زمينه حفاظت از گربه سانان انجام داده است، اعطا مي شود.

اسلامي اظهار داشت: اين افراد معمولا نماينده نسل آتي دانشمندان، متخصصين امور حفاظتي، سياستگذاران و طراحاني هستند که کمک کننده براي تضمين آينده حفاظت از گربه سانان هستند و به شيوه اي مؤثر، تلاش هاي خستگي ناپذيري انجام داده و مي دهند تا گربه سانان حفاظت شوند.

مديرعامل انجمن يوزپلنگ ايراني تصريح کرد: مسئوليت بررسي اين جايزه برعهده تيمي از برترين متخصصين حيات وحش دنيا از سازمانهاي مختلف بخصوص اتحاديه جهاني حفاظت است و از همين رو، متخصصين مختلفي از سرتاسر دنيا که تلاشهاي زيادي در زمينه حفاظت از گربه سانان کرده اند براي دريافت آن کانديد مي شوند.

وي افزود: در سال گذشته يکي از اساتيد دانشگاه آکسفورد موفق به کسب چنين مهمي شد و در سال جاري براي نخستين بار يک نفر از ايران و غرب آسيا، برنده اين جايزه ارزشمند و معتبر بين المللي شده است.

محمدصادق فرهادي نيا از مؤسسين انجمن يوزپلنگ ايراني بوده و سالها نيز به عنوان مشاور در برنامه هاي مختلف سازمان حفاظت محيط زيست در زمينه پلنگ و يوزپلنگ نيز همکاري کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com