Environmentalist

Environmentalist


دريا
معاون محیط دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از رونمایی بانک اطلاعاتی جامع دریایی کشور و همچنین راه‌اندازی هنگ دریایی و تهیه اطلس استقرار صنایع در مناطق ساحلی کشوردر آینده نزدیک خبر داد.

 

عبدالرضا کرباسی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فیلم و عکس محیط زیست در آموزه‌های رضوی افزود: امسال همزمان با روز محیط بان استانداردهای محیط زیست دریاچه ها تدوین و ثبت شده است که تا پایان سال جاری تصویب و اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: این استانداردها شامل تخلیه فاضلاب های شهری، صنعتی و کشاورزی از پهنه های آبی کشور از جمله دریاچه ارومیه و خلیج فارس و خزر می باشد.
به گزارش ایسنا، وی همچنین از راه‌اندازی هنگ دریایی در آینده نزدیک در کشور خبر داد و اظهار کرد: 56 ایستگاه پایش در چند پهنه آبی در سال جاری بصورت آنلاین که بیش از 20 پارامتر را اندازه گیری می کند، راه اندازی می شود.
وی با اشاره به اینکه آیات قرآن کریم سفارش های زیادی بر حفاظت از اجزای محیط زیست کرده است، اظهار کرد: در غزوات گذشته نیز تاکید رسول اکرم (ص) هنگام حمله دشمن آسیب نرساندن به درختان و گیاهان بود.
کرباسی اضافه کرد: این سیره حضرت رسول اکرم(ص) توسط امام رضا(ع) به ایران نیز منتقل شد که باعث توجه زیاد ایرانیان به حفاظت از محیط زیست شد.
وی با اشاره به اینکه محیط بانان یکی از اجزای اصلی حفاظت از محیط زیست هستند، بیان کرد: شغل محیط بانی همانند شغل انبیا مقدس و الهی است.

منبع: http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=7761

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com