Environmentalist

Environmentalist


آلودگي هوا
آژانس حفاظت از محیط زیست اروپا در گزارش جدیدی اعلام کرد که در مناطقی از اتحادیه اروپا، آلودگی هوا موجب کوتاه شدن طول عمر مردم شده است.

 

مقامات این آژانس اعلام کردند: آلودگی هوا در برخی از کشورهای اروپایی موجب شده که متوسط طول عمر مردم در این کشورها تا دو سال کاهش پیدا کند و به همین دلیل قوانین محدود کننده برای کاهش تولید آلاینده‌های هوایی در این مناطق باید تقویت شوند.
به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، این آژانس اعلام کرد: هرچند در حال حاضر در کشورهای اروپایی قوانین مشخصی برای کاهش سطح برخی از مواد سمی حاصل از دود اگزوزها و دودکش‌ها وجود دارد و اعمال می‌شود اما هنوز مقادیر خطرناکی از ذرات میکروسکوپی آلوده کننده موسوم به آلاینده‌ها در هوا موجود هستند که با بروز بیماریهای جدی نظیر سرطان ریه و مشکلات قلبی و عروقی ارتباط مستقیم دارند.
جانز پوتوکینک، کمیسیونر محیط زیست اتحادیه اروپا پس از انتشار این گزارش اظهار داشت که در سال آینده میلادی بازبینی‌های جدی تر روی قوانین کیفیت هوا باید صورت گیرد تا محدودیت‌های اتحادیه اروپا در خصوص سطح آلودگی هوا به استانداردهای توصیه شده از سوی سازمان جهانی بهداشت نزدیک‌تر شود.


http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=7762
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com