Environmentalist

Environmentalist


نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:
تشکیل سازمان منابع طبیعی در دستور کار بهارستانی‌ها قرار گرفت


 

 

 بزرگنمایی
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به بررسی جزئیات طرح جامع منابع طبیعی در کمیسیون متبوع خود گفت: براساس این طرح، سازمان امور اراضی با سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری، ادغام و سازمان جدیدی به نام سازمان منابع طبیعی تشکیل خواهد شد.

به گزارش سبزپرس و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اسماعیل‌نیا» نماینده مردم کاشمر، برداسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی جزئیات طرح جامع منابع طبیعی در کمیسیون کشاورزی بهارستان گفت: براساس این طرح، سازمان امور اراضی و سازمان جنگلها و مراتع آبخیزداری ادغام و سازمان جدیدی به نام سازمان منابع طبیعی تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح، نحوه واگذاری تمامی اراضی ملی از جمله جنگل، مراتع و بیابان‌ها مشخص شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در تشریح جزئیات دیگری از این طرح اظهار داشت: کمیسیون‌هایی که تاکنون در هر استان درباره واگذاری اراضی تصمیم می‌گرفتند به یک کمیسیون تبدیل خواهد شد، ضمن آنکه اختیارات آنها نیز تغییر خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس تاکنون ۲۲ الی ۲۳ ماده از طرح جامع منابع طبیعی را بررسی کردند، ضمن آنکه لایحه منابع خاک نیز که از سوی دولت ارائه شده، ضمیمه این طرح قرار گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در خاتمه، هدف از ادغام دو سازمان امور اراضی با جنگلها، مراتع و آبخیزداری را جلوگیری از موازی‌کاری و عمیق‌شدن نسبت به موضوعات مربوطه اعلام کرد.

کد خبر : 91071011




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com