Environmentalist

Environmentalist


معدن مس دره‌زرشک برای ششمین بار تعطیل شد؛
بخشدار تفت دستور توقف فعالیت معدن دره زرشک را صادر کرد

 

 

 بزرگنمایی
هنوز یک هفته از آخرین اعتراضات اهالی روستای دره‌زرشک و ساکنان سایر روستاهای اطراف آن نگذشته که شرکت بهره بردار معدن مس دره زرشک، کرد تا برای بار دیگر فعالیت خود را از سر بگیرد.

به گزارش سبزپرس، روز گذشته گروهی از مردم دره‌زرشک غافل از شروع فعالیت مجدد این معدن، همزمان با آغاز فصل پاییز، برای پیگیری قطعی شدن توقف نهایی فعالیت این معدن باردیگر مقابل دادگاه تفت تجمع کرده بودند که با اطلاع از فعالیت دوباره این معدن، خود را به محل فعالیت معدن رساندند.

اهالی برای بار دیگر اعتراضات خود را به عدم توقف فعالیت معدن در تجمع خود اعلام داشتند و خواستار حق و حقوق خود از بخشدار تفت که در جمع آنها حضور یافته بود شدند.

بخشدار تفت پس از گذشت چند ساعت از تجمع افراد در منطقه دستور توقف فعالیت معدن مس دره‌زرشک را داد که به دنبال این دستور، ماشین‌آلات از کار ایستادند و برای بار ششم اهالی شاهد توقف فعالیت معدن مس دره‌زرشک بودند.

هر چند این معدن مس دوباره رنگ تعطیلی به خود گرفت اما آنچه این روزها برای اهالی اهمیت زیادی دارد، این است که این توقف تا چه مدت دوام خواهد داشت؟ آیا دوباره مس دره‌زرشک فعالیت خود را آغاز می‌کند؟

این در حالی است که دستور توقف هرگونه عملیات اجرایی این معدن در کمیته ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست، در تهران صادر شده است که مسئولان معدن از توقف فعالیت ها سر باز زده اند.

 

کد خبر : 91071007




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com