Environmentalist

Environmentalist



خودروهاي 600 ميليون توماني در پاركينگ اداره كل محيط زيست سيستان و بلوچستان
خريد سه دستگاه تويوتا لندكروزر 2012 توسط محيط زيست


 

 

 بزرگنمایی
در آستانه ولادت امام هشتم شيعيان ،‌كه روز محيطبان نامگذاري شده ،‌ برخي محيطبانان استان سيستان و بلوچستان از خريد سه دستگاه تويوتا لندكروزر مدل 2012 توسط اداره كل اين استان در زاهدان خبر دادند.

به گزارش سبزپرس و بر اساس گزارشهاي ارسالي ،‌ هم اكنون سه دستگاه تويوتا لندكروزر 2012 ( دو دستگاه به رنگ سفيد و يكي به رنگ مشكي) كه گفته مي شود هر دستگاه آن به قيمت 197 ميليون تومان خريداري شده در پاركينگ اداره كل محيط زيست در زاهدان در انتظار نمره گذاري است .

در همين حال گفته مي شود يك دستگاه پرايد ،‌دو دستگاه سمند و دو دستگاه كاپرا هم توسط اين اداره كل خريداري شده كه هنوز هيچ كدام شماره نشده و در پاركينگ اين اداره كل نگهداري مي شوند .

يكي از محيطبانان در گفتگو با سبزپرس با گلايه از خريد خودروهاي گران قيمت توسط محيط زيست گفت: مي گويند هنوز دو دستگاه تويوتا لندكروزر ديگر هم هست كه قرار است خريداري شود كه در اين صورت تعداد اين خودروها به 5 دستگاه مي رسد در حالي كه سازمان محيط زيست با يك ميليارد تومان مي توانست دهها پاسگاه در مناطق استان ايجاد كند و يا دهها دستگاه تويوتا هايلوكس 2700 براي ادارات و مناطق خريداري كند اما مشخص نيست چرا اقدام به خريد اين خودروهاي گران قيمت آخرين مدل كرده اند.

وي افزود: آيا اين درست است كه در مركز استان عده اي مدير سوار اين خودروها شوند در حالي كه ما با حقوق بخور و نمير بايد سر كنيم . لااقل براي اسحله هاي ما فشنگ تهيه كنند كه حتي برخي محيطبانان با سلاح خالي از فشنگ، در مناطق حضور دارند .

کد خبر : 91071010




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com