Environmentalist

Environmentalist


تولید علوفه در گیلان ضروری است/ لزوم توسعه دامپروری و اشتغال
رشت - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بر ضرورت تولید علوفه در استان با هدف توسعه دامپروری تاکید کرد.

 

اردشیر روحی ماسوله در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این استان در بخش تامین علوفه دامی یکی از مستعدد ترین و اساسی ترین مناطق کشور است.

 

 

وی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 50 درصد علوفه دامها از خارج استان تامین می شود، اظهارداشت: این در حالیست که در دیلمان و رودبار اراضی شیبداری وجود دارد که می تواند بستر مناسبی برای تولیدعلوفه باشد.

 

رئیس جهاد کشاورزی گیلان گفت: توسعه دامپروری در استان با توجه به موقعیت منحصر به فرد آب و هوایی امری اجتناب ‌ناپذیر بوده که باید به موضوع تامین علوفه مورد نیاز و توسعه کشت علوفه توجه ویژه شود.

وی افزود: گیلان دارای منابع غنی و چشمگیری برای گسترش کشاورزی و دامپروریست و با بهره برداری از تمامی استعدادهای بالقوه موجود می توان محصولات کشاورزی و دامی بیشتری را تولید کرد.

 روحی ماسوله اظهارداشت: ویژگی های طبیعی استان به خوبی نشان می دهد که زیربخش اموردام توانایی لازم را در تامین مواد پروتئینی از قبیل گوشت قرمز، مواد لبنی، گوشت سفید، تخم مرغ، عسل و همچنین پاسخگویی به مسائلی همچون اشتغال، رفاه اقتصادی، اجتماعی، رشد اقتصادی را دارد.

وی یادآوردشد: درصورت بهره برداری اصولی ازامکانات طبیعی و نیروی انسانی موجود استان می توان حداکثربهره وری و در نهایت افزایش مشاغل وفعالیتهای مولد را بوجود آورد.


 امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع  "خبرگزاری مهر"  مجاز است.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com