Environmentalist

Environmentalist


موارد 20 گانه مصادیق مجرمانه سگ ها که منجر به بازداشت می شود!

نویسنده: سپهر سلیمی - http://animal.persianblog.ir

در پی اطلاع از خبر بازداشت سگهای خانگی در برخی از شهرهای کشور، بر اساس شواهد، تجربیات و اطلاعات به دست آمده موارد ذیل که می تواند منجر به بازداشت سگ ها شود جمع آوری و دسته بندی شده است. موارد ذیل جهت آگاهی رسانی به سگ ها به اطلاع می رسد. لازم است سگ ها با رعایت موارد فوق زمینه های احتمالی بازداشت خود را از بین ببرند:
1- داشتن اسامی غربی و زننده نظیر جرسی، پاپی، فیلیپ و امثالهم.
2- همراه داشتن قلاده های مدل دار به شکلی که از آن به عنوان زیور آلات استفاده شود.
3- داشتن موی بلند و حالت دار: نظیر آنچه که در نژادهای «تریر» دیده می شود. لازم است این سگها موی خود را با ماشین شماره چهار اصلاح نمایند.
4- اختلاط  سگ های نر و ماده: لازم به ذکر است اگر چند سگ، توله ی یک سگ هستند، باید شناسنامه های خود را برای اثبات خواهر برادر بودن همراه داشته باشد. همچنین در مورد سگ های نر و ماده ای که برای جفتگیری چند روزی با هم هستند، مراتب باید پیشاپیش به اطلاع دامپزشک معتمد رسانده شود.
5- عمل کردن دم: به شکلی که سر دم بالا قرار بگیرد. این مورد مخصوصاً در نژادهایی نظیر «باکسر»، «مینیاتور پینچر» و «بوستون تریر» دیده می شود.
6- استفاده از رنگ های روشن و جلف در پوست: سگ هایی با رنگهای روشن نظیر سفید و کرم به نسبت سگ هایی با رنگ سیاه بیشتر در معرض خطر بازداشت هستند.
7- سگ هایی با موی فر: اگر ظن به این رود که سگی با استفاده از بابلیس و جهت خودآرایی موهایش را فر کرده بازداشت خواهد شد.
8- همراه داشتن میکروچیپ هایی با اطلاعات مجرمانه: میکرو چیپ ها، کیت های کوچک الکترونیکی هستند که برای شناسایی برخی حیوانات در زیر پوست آنها نصب می شود. حال اگر بر فرض محال در این میکروچیپ ها سوای اطلاعات حیوان، اطلاعاتی نظیر عکس، موسیقی و فیلم مبتذل وجود داشته باشد منجر به بازداشت خواهد شد.
9- مدل موی چتری: سگ هایی که مدل موی چتری دارند و موهایشان را در صورتشان می ریزند لازم است چتری هایشان را کوتاه کنند.
10- ناخن های بلند و رنگی: بلند بودن ناخن دست و پای سگ از عواملی است که می تواند منجر به باز داشت شود. همچنین اگر رنگ ناخن سگی به شکل مادرزاد رنگی است لازم است نسبت به تغییر آن به هر شکلی اقدام شود.
11- حضور در کلینیک های دامپزشکی جنس مخالف: لازم است سگ ها برای درمان به دامپزشک همجنس خود مراجعه کنند. مراجعه ی سگ های ماده به دامپزشکان نر ( ببخشید آقا) می تواند منجر به بازداشت آنها شود.
12- حضور سگ های افغانی در استان مازندران: از آنجایی که حضور اتباع کشور افغانستان در استان مازندران ممنوع اعلام شده است، لذا حضور سگ هایی با اصالت افغانی خاصه نژاد «افغان هوند» در این استان ممنوع است.
13-  سگ های بدن نما: سگ هایی که بدن ورزیده ای دارند نظیر نژاد «گریت دین»، «باکسر» و «بولداگ» اگر ظن به این رود که جهت خودنمایی و بدن نمایی اقدام به این کار نموده اند، بازداشت خواهند شد.
14- دفع ادرار و مدفوع در اماکن عمومی
15- اقدام به هرگونه عمل تحریک آمیز جنسی: اقدام به هرگونه عمل تحریک آمیز جنسی در اماکن عمومی و بعضاً خصوصی جرم است و منجر به بازداشت خواهد شد.
16- آرایش موی سر و استفاده از «گل سر» نظیر آنچه گاهاً در نژاد «شیتزو» دیده می شود.
17- در آوردن زبان در انظار عمومی: در آوردن زبان در انظار عمومی به شکلی که ظن به ادبی رود موجب بازداشت خواهد شد.
18- سگ های بی مو: سگ های بی مو نظیر نژاد «سگ بی موی مکزیکی» (مکزیکن هرلس داگ) تحت هر شرایطی بازداشت خواهند شد. لازم است برای پوشاندن بدن این سگ ها از کلاه گیس یا لباس استفاده شود.
19- موهای رنگ شده و های لایت شده: برخی از نژادهای سگ موهایشان به شکلی است که ظن رنگ شدن و بویژه های لایت کردن آنها وجود دارد.
20- آب بازی در اماکن عمومی: آب بازی و آب پاشی و انجام هرگونه شادی در اماکن عمومی ممنوع است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com