Environmentalist

Environmentalist


مورخ 15/06/1391
کد خبر : 91061029
منبع: http://isdle.ir/news/index.php?news=8738

با کاشت سه نهال، عملیات اجرایی آغاز شد:
27 ماه تا آغاز بهره برداری از نیروگاه زباله سوز گیلان


 

 

 بزرگنمایی
لیلا مسروری: عملیات احداث نیروگاه باله سوز تولید برق در گیلان آغاز شد .

به گزارش سبزپرس، احداث این نیروگاه که مصوبه سفر سوم هیئت دولت به گیلان بود با کاشت سه اصله نهال پهن برگ در نخستین روز کاری استاندار جدید گیلان و با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران رشت و انزلی آغاز شد.

دولت، شهرداری رشت و بخش خصوصی هزینه احداث  نیروگاه را که  تکنولوژی آن متعلق به کشور چین به ترتیب به میزان 30، 30 و 40 درصد تامین کرده اند.

مهرداد بائوج لاهوتی» نماینده مردم لنگرود و عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه اقتضای شرایط اقلیمی گیلان از یکسو و میزان تراکم جمعیت و نوع  و سبک مصرفی گیلانیان از سوی دیگر موجب شده که این استان حجم زباله بالایی داشته باشد گفت: بیماری های عدیده ای که ریشه در آلودگی های اب و خاک با منشا زباله های مدیریت نشده، گواه آن است که باید حرکتهای جدی برای ساماندهی وضعیت زباله ها در گیلان انجام شود.

وی تاکید کرد: لازم است تا برای این استان با توجه به اقلیم و اقتضاهای آن تصمیم گیری شود، تصمیماتی که بتواند زیست بوم منحصر به فرد این استان را حفط کرده و توسعه پایدار را که ضامن تداوم رشد اقتصادی و احتماعی آن است به همراه داشته باشد. 

نیروگاه زباله سوز گیلان قادر است روزانه 600 تن زباله را سوزانده و سالانه57  هزار مگاوات برق تولید کند. مدت زمان اجرایی شدن این پروژه 27 ماه براورد شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com