Environmentalist

Environmentalist


کد خبر : 89021031
 

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها در گفت و گو با سبز پرس:
راه مبارزه با خرافات قطع درخت نیست


 

 

 بزرگنمایی
نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها و مراتع با تاکید بر اینکه راه مبارزه با خرافات قطع درخت نیست گفت: باید برای از بین بردن خرافات فرهنگ سازی انجام دهیم. باید مقدسات واقعی را مشخص کنیم نه اینکه درختان را قطع کنیم.

      به گزارش سبز پرس، حجت الاسلام خاک در گفت و گو با سبز پرس در پاسخ به اینکه چرا هفته گذشته یک درخت دیگر در رشت به بهانه مبارزه با خرافات قطع شده گفت: من از این خبر اطلاعی ندارم و نمی دانم دلیل قطع درخت توسط اقای اشکوری چه بوده است.

 

   او با اشاره به جلساتی که با مدیر کل اوقاف گیلان داشته است گفت: ما با آقای اشکوری در این باره صحبت هایی را داشته ایم که باید این گونه مشکلات را با گفت و گو با مردم و فرهنگ سازی از بین ببریم. نه با قطع درختی که در دین اسلام جایگاه بالایی دارد.

   او درباره اقدامات دیگر این حوزه برای جلوگیری از قطع درختان کهنسال با ارزش در دیگر نقاط ایران گفت: ما استفتایی در این باره آماده کرده ایم و منتظر پاسخ مراجع هم هستیم.

   نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها و مراتع با اشاره با قداست درختان گفت: درخت مقدس است اما نه اینکه به آن دخیل ببندیم. نباید به دلیل تفکر اشتباه مردم درختان از بین بروند.

   او با اشاره به آیات قرآن و رفتار پیامبر و ائمه با خرافات گفت: زمانی که فرزند پیغمبر فوت کرد هم زمان با آن کسوف شد. عده ای این دو رخداد همزمان را به هم مرتبط کردند. اما پیغمبر به همه گفت این دو رخداد طبیعی است و ربطی هم بهم ندارند.

  منبع: http://isdle.ir/news/index.php?news=2605



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com