Environmentalist

Environmentalist


 

توسط دوستداران محیط زیست گیلان:
وب سایت اختصاصی «تالاب بین المللی انزلی» راه اندازی شد

 

دوستداران محیط زیست استان گیلان وب سایت اختصاصی تالاب انزلی را با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی درباره این تالاب ارزشمند راه اندازی کردند.

«مجتبی رضایی» یکی از مدیران این سایت به سبزپرس گفت: این وب سایت با هزینه شخصی ما و به صورت مستقل راه اندازی شده است تا بتوانیم در جهت حفاظت هرچه بهتر تالاب انزلی به آگاهسازی و آموزش عمومی بپردازیم. 
در اطلاعیه آغاز به کار رسمی این وب سایت نیز آمده است: «متاسفانه تالاب انزلی نگین تالابهای ایران که به جرات می توان آنرا یکی از بی نظیر ترین تالابهای دنیا با اکوسیستمی منحصر بفرد قلمداد کرد اینروزها حال روز خوشی ندارد و در حال احتضار بسر می برد. امیدواریم این وبسایت و تلاشهای ما روزنه امیدی جهت نجات تالاب انزلی باز کند.» 
این اطلاعیه همچنین می افزاید: «جای بسیار تاسف است که کماکان تالاب انزلی از داشتن گروهی فعال و حمایت کننده واقعی محروم است.گروهی که انتظار میرود از فعالان محیط زیست گیلان و بخصوص شهر انزلی تشکیل شده باشد.تالاب نیازمند کار گروهی و عملیاتی است. همواره به این فکر می کنیم که چرا جوانان و فعالان و مسولان گیلان و بخصوص انزلی دلسوزانه در جهت نجات این موهبت الهی تلاش نمی کنند و بخصوص مردم انزلی که قسمت زیادی از رونق شهر را مدیون وجود تالاب هستند نفسهای آخر تالاب را نمی شنوند.» 
در این اطلاعیه همچنین آمده است: «با تمام وجود دست عزیزانی را که در این مسیر همراه و همدل این مجموعه و تالاب باشند می فشاریم.این مجموعه بزودی هسته گروه حامی تالاب انزلی را پایه گذاری می کند و از کمک و همکاری همه دوستان و عزیزان

 

 
منبع : سبز پرس
نویسنده خبر : نرگس روحانی
تاریخ انتشار : 1391/05/31 - 12:20


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com