Environmentalist

Environmentalist


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه رسیدگی به تالاب گاوخونی و تامین حق‌آبه آن کم کاری کرده است.

حسن کامران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: زمانی که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای توضیح درباره موضوع ریزگردها به مجلس آمد بنده تذکری برای رسیدگی به تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده‌ رود دادم.

وی گفت: متاسفانه با خشک شدن تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده رود در اصفهان اکوسیستم این مناطق به هم خورده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای تامین حق‌آبه این تالاب و رودخانه کاری کرد، افزود: متاسفانه سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه تامین حق‌آبه و رسیدگی به وضعیت تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده رود کم کاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه با خشک شدن تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده رود کانون گرد و غبار در مرکز کشور ایجاد می‌شود اظهار داشت: زمانی که طوفان در استان اصفهان شدت می‌گیرد گرد و غبار در منطقه ایجاد می‌شود که رانندگی در مسیرهای مختلف شهرها به سختی صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای نجات تالاب گاوخونی و رودخانه زاینده رود باید همه دستگاه‌ها به یکدیگر کمک کرده و مشکل این تالاب و رودخانه را حل کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم سازمان حفاظت محیط زیست به وظیفه اصلی خودش در این زمینه عمل کند.

منبع: http://arw.ir/?p=35021-   91/6/11



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:تالاب گاوخونی, سازمان محیط زیست, کم‌کاری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com