Environmentalist

Environmentalist


گورخر
مديرکل محيط زيست خراسان رضوي اعلام کرد: با انتقال جنس نر گورخر ايراني به پناهگاه حيات وحش "دشت لاغري" بردسکن اين گونه را مديريت و احيا خواهيم کرد.

 

 

مهندس حميد جلالوندي در حاشيه سفر به بردسکن، با اشاره به ايجاد سايت تکثير و مديريت در خطر انقراض گونه گور خر ايراني در منطقه دشت لاغري بردسکن گفت: مي بايست اين سايت از ابتدا به صورت نر و ماده شکل مي گرفت که بحث زاد و ولد و احيا و رهاسازي آن شکل مي گرفت.
مدير کل محيط زيست استان خراسان رضوي با انتقال يک گور خر ايراني به اين منطقه موافقت کرد و گفت: پيگيري خواهم کرد که اين سايت که سال ها در مهجوريت بوده است با انتقال اين گونه بحث تکثير و پرورش اين گونه در خطر انقراض را در منطقه داشته باشيم.
مهندس جلالوندي در گفت و گو با ايسنا به مشاهده گونه در خطر انقراض يوزپلنگ آسيايي در منطقه دشت لاغري بردسکن اشاره کرد و گفت: با تدابيري که اتخاذ خواهد شد اين گونه را مديريت و حفظ خواهيم کرد.
وي گفت: استان خراسان رضوي در حوزه محيط زيست داراي توانمندي هاي بسيار و داراي ظرفيت هاي قابل توجه اي مي باشد که از جمله دلايل اين توسعه مي توان به ايجاد 5800 واحد صنعتي، بيش از 40 شهرک صنعتي و 43 مناطق تحت مديريت اشاره کرد.
وي افزود: استان خراسان رضوي در حوزه محيط زيست کشور بسيار تاثير گذار و در جايگاه هاي اول تا سوم قرار دارد.


http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=7690
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com