Environmentalist

Environmentalist


مجلس

  عضو فراکسيون محيط زيست مجلس گفت: با پيشنهاد رئيس سازمان محيط زيست مبني بر ادغام سازمان هاي محيط زيست و جنگلها و مراتع موافق بوده و به دنبال مسئول پاسخگو در اين رابطه هستيم.

کمال الدين پيرموذن با تأکيد بر اينکه هر ادغامي که انجام مي شود به کار کارشناسي نياز دارد، اظهار داشت: در هر حال، ادغام سازمان محيط زيست و سازمان جنگلها نيز نيازمند اقدام کارشناسي است چرا که موضوعي حساس است و دغدغه مسئولان خواهد بود.
عضو فراکسيون محيط زيست مجلس در ادامه با اشاره به استقبال از ادغام اين دو سازمان با يکديگر خاطرنشان کرد: اگر بتوانيم در مجلس به حد کافي جوابگو باشيم اين موضوع را از دولت استعلام مي کنيم، لذا با پيشنهاد اين ادغام موافق هستيم اما نه ادغامي صورت بگيرد که کارساز نباشد.
وي در گفتگو با مهر تصريح کرد: موضوع ادغام دو سازمان محيط زيست و جنگلها و مراتع را هم در فراکسيون محيط زيست و هم در کميسيون کشاورزي مطرح خواهيم کرد.
محمد جواد محمدي زاده رئيس سازمان محيط زيست چندين بار ضمن درخواست مجدد از مجلس براي ادغام با سازمان جنگلها و مراتع تأکيد کرد که در حال حاضر از 186 کشور دنيا که داراي سازمان جنگلها و محيط زيست هستند 136 کشور ساختار يکساني دارند اما در کشور ما با وجود موازي کاريهاي بسياري که در اين بخش اتفاق مي افتد همچنان بر جدا بودن اين ساختارها اصرار مي شود.

 

http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=7693
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com