Environmentalist

Environmentalist


آتش سوزي 3
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري دامغان، از مهار آتش سوزي مراتع روستاي آستانه اين شهرستان خبر داد.

 

 

حسين شوکتي نيا، امروز اول شهريورماه با اعلام اين خبر افزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر وقوع آتش سوزي در مراتع تابستانه روستاي آستانه شهرستان دامغان جمعي از عوامل يگان حفاظت و کارکنان اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان دامغان و شهر ديباج همراه با تجهيزات و امکانات مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش ايسنا وي با بيان اينکه اين آتش سوزي از سوي عوامل ناشناس به وقوع پيوسته است اظهار کرد: اين آتش سوزي با حضور به موقع ماموران يگان حفاظت و کارکنان اداره منابع طبيعي و آبخيزداري دامغان و ديباج و دامداران روستاي آستانه مهار و خاموش شد.
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري دامغان گفت: 38 هکتار از مراتع تابستانه روستاي آستانه دامغان در اين حادثه دچار حريق شد و 80 درخت از نوع ارس از بين رفت.
شوکتي نيا بيان کرد: ميزان خسارت وارده در پي وقوع اين آتش سوزي و شناسايي عوامل آن از سوي کارشناسان اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان دامغان در دست بررسي است.
وي از شهروندان خواست وقوع هرگونه آتش سوزي و تخريب مراتع را با تلفن 09696 ستاد خبري يگان حفاظت اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان سمنان و يا اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اطلاع دهند.


http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=7683
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com