Environmentalist

Environmentalist


فندقلو

معاون حفاظت و امور اراضي اداره کل منابع طبيعي استان اردبيل گفت: منابع طبيعي اردبيل تا کنون هيچ مجوزي براي احداث کوره هاي ذغال صادر نکرده و هرگونه توليد هيزم در مناطق جنگلي و مشرف به جنگل را در قالب انتشار اطلاعيه ممنوع اعلام کرده است.

معاون حفاظت و امور اراضي اداره کل منابع طبيعي استان اردبيل در پاسخ به ابهامات ايجاد شده درباره توليد زغال در جنگلهاي اين استان گفت: منابع طبيعي اردبيل تا کنون هيچ مجوزي براي احداث کوره هاي ذغال صادر نکرده و هرگونه توليد هيزم در مناطق جنگلي و مشرف به جنگل را در قالب انتشار اطلاعيه ممنوع اعلام کرده است.
علي زماني در گفتگو با مهر افزود: راه اندازي گشت و مراقبت و استقرار پاسگاههاي حفاظتي در گلوگاههاي جنگلي به ويژه در منطقه نيارگ نمين ضريب امنيتي و حفاظتي جنگلهاي استان اردبيل را دو چندان ساخته است.
وي با بيان اينکه از سوي اداره کل منابع طبيعي و همچنين شهرداري استان، تابلوهاي متعددي با پيامهايي در خصوص رعايت نکات زيست محيطي و حفاظت از جنگلها و مراتع در گذرگاههاي جنگل نصب شده است اظهار داشت: پخش زباله هاي نايلوني در جنگلهاي فندقلو نتيجه بي توجهي و بي مبالاتي برخي شهروندان و گردشگران است که با رها کردن زباله ها متاسفانه چهره زشتي از طبيعت را برجاي مي گذارند.
زماني، جنگلهاي فندقلو را يکي از زيباترين جنگلهاي استان اردبيل بر شمرد: اين جنگلها با بيش از 20هزار هکتار وسعت، جلوه خاصي به سيماي استان بخشيده و از اين رو منابع طبيعي استان اردبيل با دارا بودن 70 نيروي حفاظتي اولويتهاي اصلي خود را براي حفاظت از اين منطقه گذاشته است.http://www.iren.ir/Nsite/FullStory/?Id=7619

کد خبر :7619   زمان مخابره: 11:29:22 - 16/5/1391
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com