Environmentalist

Environmentalist


اینترپل با اعلام نتایج موفقیت‌آمیز عملیاتی که اخیرا با هدف نجات ببرهای در معرض انقراض و مصادره محموله‌هایی از پوست و سایر اعضای بدن این حیوانات کمیاب انجام شد، روز جهانی ببر را تبریک گفت.

به گزارش سرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی این عملیات گسترده حدود ۴۰ نفر از عاملان قاچاق این حیوانات ارزشمند، باشکوه و کمیاب، بازداشت و تمام محموله های‌ آنها که حاوی پوست و سایر اعضای بدن ببرها بودند،‌ مصادره شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اینترپل اعلام کرد: در این عملیات که تحت عنوان «عملیات شکار» در سراسر کشورهای بوتان، چین، هند و نپال اجرا شد، کالاهای قاچاق دیگری که از حیات وحش جمع آوری شده بودند، نظیر شاخ کرگدن، عاج فیل و اسبهای دریایی و نیز بسیاری از گونه‌های گیاهی حفاظت شده، مصادره شدند.

دیوید هیگینز از افسران پلیس بین الملل (اینترپل) در بیانیه‌ای تاکید کرد: قاچاقچیان، هر نوع جانور یا گیاهی را که بتوانند از آن سود ببرند، جمع آوری و خرید و فروش می‌کنند. واحد مقابله با جنایات محیط زیست در اینترپل، وظیفه هماهنگ سازی این عملیات را بر عهده داشته است. «عملیات شکار» در عین حال با همکاری نیروهای پلیس، ماموران گمرک، آژانس‌های محیط زیستی، مقامات حفاظت از جنگل‌ها و جمعی از بازرسان بین المللی انجام شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com