Environmentalist

Environmentalist


روستاي برز
اهالی برز برای سومین سال پیاپی جهت حفظ محیط زیست به جمع آوری پسماندهای روستایشان می‌پردازند.

 

این اقدام که به ابتکار سازمان مردم نهاد (سمن) کانون نواندیشان برز صورت گرفته در طول این سه سال تبدیل به سنت گردیده و هر ساله این برنامه یک روز پس از عید فطر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، به گفته میثم شفیعی برزی، دبیر کانون نواندیشان برز، ساکنین این روستا از سال ?? زیر نظر کانون نواندیشان برز طی مراسمی گردهم جمع شده و به پاکسازی روستای خود می‌پردازند. سال گذشته در برگزاری این مراسم که با حضور ??? نفر از اهالی برگزار شد حجم قابل توجهی پسماند از سطح روستا جمع آوری شد. هم چنین برای ترویج فرهنگ حفظ و احترام به محیط زیست، دادن کیسه‌های زباله به گردشگران و بسته‌های تبلیغاتی حاوی پیام‌های مربوط به محیط زیست نیز، از برنامه‌های این کانون در امسال است.
امید است با کمک مسئولان کشوری و با همیاری روستاییان بتوان طرق دفن صحیح پسماند‌ها و استفاده از دستگاه‌های زباله سوز را در این منطقه (به عنوان نمونه) و سپس در سراسر کشور ترویج کرد.

روستای برز از توابع استان اصفهان در?? کیلومتری شهر نطنز و ?? کیلومتری شهر کاشان قرار دارد. برز روستایی در منطقه برزرود است. ابیانه نیز، که از شناخته شده‌ترین روستاهای ایران است، در این منطقه قرار دارد.


انتهای خبر // www.iren.ir // ایرن
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com