Environmentalist

Environmentalist


دومين جشنواره محيط زيست شهري

در دومين جشنواره محيط زيست به کودکان و نوجوانان امور بازيافت و مديريت پسماند آموزش داده شده و به آنها عنوان «همياران بازيافت» اعطا مي شود.

حضور سازمانهاي غير دولتي محيط زيست در کنار شرکت‌ها و گروههاي مختلف از شهرداري تهران براي برگزاري دومين جشنواره محيط زيست ابتکاري است که ستاد برگزاري دومين جشنواره محيط زيست به خرج داده تا بر اساس آن مشارکت عمومي در مديريت پسماند را به حداکثر برساند.

موسسه «ستاره سبز جهان» به عنوان سازماني مردم نهاد در حوزه محيط زيست مسئول برگزاري طرج حضور همياران بازيافت در دومين جشنواره محيط زيست شهري است.

با اين حال در دومين نشست هم انديشي برگزاري دومين جشنواره محيط زيست تاريخ برگزاري اين جشنواره با محوريت مديريت پسماند، از سوي ستاد برگزاري 15 تا 19 شهريور در محل بوستان ولايت اعلام شده است.

درصورت استقبال مردم از اين جشنواره، زمان آن يک روز ديگر نيز تمديد خواهد شد. زمان کار اين جشنواره از ساعت 18 تا 23 خواهد بود که در اين ميان، حدود يک تا 2 ساعت برنامه‌هاي مفرح براي بازديدکنندگان به ويژه کودکان اجرا خواهد شد.

در دومين نشست هماهنگي دومين جشنواره محيط زيست شهري، مسئولان مربوط مناطق 22گانه شهرداري تهران حضور داشتند که پيرامون اهم فعاليت‌هاي اجرايي در بوستان ولايت سخن گفتند.

به گزارش ايلنا و به نقل از ستاد خبري دومين جشنواره محيط زيست شهري، طي اين جلسه مشخص شد که موسسه «ستاره سبز جهان» طرح حضور همياران بازيافت را در دومين جشنواره محيط زيست اجرا خواهد کرد. در گذشته، اين موسسه طرحي باعنوان «همياران محيط‌زيست شهري» ويژه کودکان و نوجوانان، با هدف آموزش هدفمند کودکان و نوجوانان در زمينه محيط زيست در سطح آموزش رسمي و غير رسمي کشور و بر اساس ايده محمدباقر قاليباف شهردار تهران، مبني بر «مديريت شهري بر اساس اصل شهروندمداري» تهيه و در ارديبهشت ‌ماه 1385 در محل بوستان گفتگو برگزار کرده است.


 
کد خبر :7651   زمان مخابره: 14:19:51 - 24/5/1391
 www.iren.ir
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com