Environmentalist

Environmentalist


روز جهانی‌ حیوانات بی‌ خانمان

S-Homeless-Animals-Day-Farsi-2

سومین شنبه از ماه آگوست به حیوانات بی‌ خانمان اختصاص یافته است.این روز، ۲۱ سال پیش توسط انجمن جهانی‌ حقوق حیوانات بنیان گذاشته شد. هدف از این روز نشان دادن وضع غم انگیز میلیون‌ها حیوان بی‌ سرپرست در سراسر دنیاست.

در این روز همه انجمن‌های حمایت از حیوانات به آگاهی‌ دادن در رابطه با علل ازدیاد جمعیت حیوانات ولگرد و راههای مقابله با آن می‌‌پردازندعقیم سازی، مهمترین و کارامدترین روش در کنترل زاد و ولد حیوانات بی‌ سرپناه شناخته شده و امروزه در سراسر دنیا تلاش همگانی بر این اصل استوار است که:

  • دارندگان حیوانات خانگی را تشویق کنند تا آنها را عقیم کنند و به تکثیر آنها نپردازند
  • دولت‌ها را وادارند که به جای کشتن این حیوانات روی عقیم سازی آنها سرمایه گذاری کنند
  • به مردم بفهمانند که با قبول سرپرستی یک حیوان پناهگاهی در اصل دو حیوان را نجات میدهند: یکی‌ حیوانی‌ که به خانه می‌‌برند و یکی حیوانی‌ که به جای او به  پناهگاه آورده میشود

لطفا به اشاعه این فکر کمک کنید و اگر مایلید حیوان خانگی داشته باشید آن را از پناهگاه‌ها انتخاب کنید و جداً از خرید آن از مراکز فروش حیوانات خوداری فرمائید. موقع انتخاب، شرایط خود را در نظر بگیرید و حیوانی‌ که با آن شرایط تطبیق می‌کند در نظر بگیرید تا احتمال برگرداندن او به پناهگاه از بین برود. و فراموش نکنید که از هر طریقی میشود کمک کرد، حتی اگر ترتیب دادن یک میهمانی چای به منظور جمع آوری کمک برای برنامه عقیم سازی یک پناهگاه، چاره جویی‌ برای گربه‌های ولگرد کوچه خودتان که سالی‌ دوبار میزایند، توله سگی‌ که به تازگی آن دوروبر پیدا شده و نیاز به عقیم سازی و مراقبت دارد...باشد. فکر می‌کنید بتوانید در کوچه خودتان اولین نفر باشید؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com