Environmentalist

Environmentalist


زلزله اذربايجان
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران وزارت کشور گفت: تاکنون بیش از 20 پس‌لرزه در استان آذبایجان شرقی داشته‌ایم که وضعیت استمرار حرکت گسل‌ها نگران‌کننده است.

 


مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره زلزله 6.2 ریشتری که امروز در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد، اظهار داشت: تا این لحظه براساس آمار استانی 87 نفر بر اثر این زلزله جان باختندکه به تفکیک 40 نفر از شهرستان اهر، 30 نفر در شهرستان ورزقان، 7 نفر در راه رسیدن به بیمارستان و 10 نفر نیز در روستاهای اطراف فوت شده‌اند.

وی گفت:‌ تاکنون 600 نفر مجروح شده‌‌اند که به صورت سرپایی مداوا و یا در بیمارستان‌های اطراف بستری شده‌اند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران وزارت کشور درباره تخریب اماکن مسکونی در مناطق اهر و ورزقان اظهار داشت: آمار دقیقی از تخریب اماکن مسکونی و ساختمان‌ها هنوز مشخص نیست و آمار دقیق تلفات و خسارت‌های مالی را تا فردا صبح اعلام می‌کنیم.

وی به آماده‌باش استان‌های همجوار آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: استان‌های آذربایجان غربی، زنجان و همدان در آماده‌باش کامل هستند که در صورت نیاز امکاناتی را فراهم و منتقل کنند.

اکبرپور با بیان اینکه حدود 100 آمبولانس در منطقه مستقر است، گفت: استان آذربایجان شرقی با امکانات بالفعلی که دارد پاسخگوی خسارت‌های زلزله و تلفات آن است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 پس‌لرزه در این استان رخ داده است، افزود: ما نگران وضیعت گسل‌ها هستیم چرا که این گسل‌ها در حال تعریض هستند.

اکبرپور با تأکید براینکه آماده‌باش نسبی به استان‌های همجوار آذربایجان شرقی داده شده، گفت:

استمرار حرکت گسل‌ها نگران‌کننده است.


 www.iren.ir
کد خبر :7636   زمان مخابره: 11:40:2 - 22/5/1391
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1386برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com