Environmentalist

Environmentalist


سايپا
محمد محمد پور: يک کارشناس محيط زيست عقيده دارد که برتري سايپا به ساير دستگاهها وموسسات حامي محيط زيست در مشخص بودن هدف اين گروه خودروسازي است.

 

به گزارش خبرگزاري مستقل محيط زيست طي ماههاي اخير برخي از موسسات ، شرکتها و بانکها با شعار حمايت از محيط زيست ، بيلبوردهايي در سطح شهر نصب کرده اند که از آن جمله مي توان به تبليغات زيست محيطي يکي از بانکها اشاره کرد.
نهاد هاي مستقلي چون کميته ملي المپيک نيز اعلام کرده اند که به زودي برنامه هاي محيط زيستي خود را آغاز مي کنند.
در اين ميان اما گروه خودروسازي سايپا به عنوان خودروساز دوستدار محيط زيست اعلام کرده که به مدت 5 سال از آهوي ايراني حمايت مي کند.
دکتر کهرم ، استاد دانشگاه و کارشناس محيط زيست، به ايرن مي گويد:" اين خيلي خوب است که شرکت لبنياتي ، بانک و...شعار دوستدار محيط زيست سر مي دهند. 20 سال پيش کسي اينها را به خواب نمي ديد. اما شما اکنون از اتوبان رد مي شويد و بيلبورد بزرگي را در حمايت از محيط زيست مي بينيد. اين خيلي خوب است.."
وي افزود:" اما به نظر من برخي از اينها فعلا در حد همان شعار باقي مي مانند گر چه سرانجام مجبور مي شوند اقداماتي انجام دهند اما همين شعاري که مي دهند هم يک امتياز است."
دکتر کهرم ادامه داد:" فرق سايپا با ساير گروههايي که شعار محيط زيستي مي دهند اين است که هدفش را مشخص و اعلام کرده که قصد دارد از آهوي ايراني حمايت کند. اين صرفا يک شعار نيست چرا که ما مي بينيم کارهايي نيز صورت گرفته است."
اين استاد دانشگاه با اشاره به صنعتي بودن فعاليت هاي سايپا گفت:" به هر حال اين گروه خودروسازي قصد دارد که با اين گونه فعاليت ها محبوبيت خود را نزد مردم افزايش دهد و کمکي نيز به محيط زيست بکند. سايپا مي داند چه مي خواهد انجام دهد در حالي که ساير گروهها شعارهاي کلي مي دهند گر چه همان هم يک امتياز است. "
وي اقدام سايپا براي معرفي باشگاه اين گروه خودروساز و به خصوص تيم فوتبالش را به عنوان باشگاه دوستدار محيط زيست موثر خواند و گفت:" فوتبال ابزاري است که از طريق آن مي توان بهتر پيامها را انتقال داد."


 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com