Environmentalist

Environmentalist


ببر

اينترپل با اعلام نتايج موفقيت‌آميز عملياتي که اخيرا با هدف نجات ببرهاي در معرض انقراض و مصادره محموله‌هايي از پوست و ساير اعضاي بدن اين حيوانات کمياب انجام شد، روز جهاني ببر را تبريک گفت.

به گزارش سرويس محيط زيست خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طي اين عمليات گسترده حدود 40 نفر از عاملان قاچاق اين حيوانات ارزشمند، باشکوه و کمياب، بازداشت و تمام محموله هاي‌ آنها که حاوي پوست و ساير اعضاي بدن ببرها بودند،‌ مصادره شدند.



به گزارش خبرگزاري فرانسه، اينترپل اعلام کرد: در اين عمليات که تحت عنوان «عمليات شکار» در سراسر کشورهاي بوتان، چين، هند و نپال اجرا شد، کالاهاي قاچاق ديگري که از حيات وحش جمع آوري شده بودند، نظير شاخ کرگدن، عاج فيل و اسبهاي دريايي و نيز بسياري از گونه‌هاي گياهي حفاظت شده، مصادره شدند.



ديويد هيگينز از افسران پليس بين الملل (اينترپل) در بيانيه‌اي تاکيد کرد: قاچاقچيان، هر نوع جانور يا گياهي را که بتوانند از آن سود ببرند، جمع آوري و خريد و فروش مي‌کنند. واحد مقابله با جنايات محيط زيست در اينترپل، وظيفه هماهنگ سازي اين عمليات را بر عهده داشته است. «عمليات شکار» در عين حال با همکاري نيروهاي پليس، ماموران گمرک، آژانس‌هاي محيط زيستي، مقامات حفاظت از جنگل‌ها و جمعي از بازرسان بين المللي انجام شد.

کد خبر :7595   زمان مخابره: 11:59:22 - 10/5/1391






 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com