Environmentalist

Environmentalist


ارس

برنامه سفر آتي محمدي زاده به ارمنستان
تأسیس پارک مشترک صلح و دوستی بین ایران و ارمنستان
ایرن: در سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست به کشور ارمنستان تأسیس پارک مشترک صلح و دوستی میان ایران و ارمنستان بررسی می‌شود.

محمد جواد محمدی‌زاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در رأس هیأتی متشکل از کار‌شناسان و مدیران سازمان و همچنین بخش امور آب وزارت نیرو قرار است از تاریخ 26 لغایت 28 تیرماه به ایروان اعزام شوند.

به گزارش ایلنا، این برنامه که در جریان سفر هاروتیونیان وزیر محیط زیست جمهوری ارمنستان در اسفندماه سال گذشته به ایران تدارک دیده شد و یادداشت مشترکی نیز به امضای طرفین رسید. در بخشی از این یادداشت مقرر شد که هیأت‌های کار‌شناسی دو کشور در نیمه دوم تیرماه سالجاری برای ادامه مباحث کار‌شناسی و اجرایی نمودن مصوبات یادداشت تفاهم زیست محیطی امضا شده به ایروان اعزام شوند.

این هیأت در نظر دارند که پس از بازدید از نقاط آلوده کننده آب رودخانه ارس در مرز دو کشور، از طریق زمینی وارد کشور ارمنستان شوند و پس از جمع بندی مطالعات و نمونه برداری‌ها اقدام به تبادل نظر با همتای ارمنی خود داشته باشند. یکی از مباحثی که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، بررسی تأسیس پارک مشترک صلح و دوستی میان دو کشور به مساحت تقریبی 29200 هکتار در منطقه دیزمار است.


انتهای خبر // www.iren.ir // ایرن
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com