Environmentalist

Environmentalist


پادشاه اسپانيا

به دليل سفر به قصد شکار فيل
پادشاه اسپانیا ریاست صندوق حیات وحش را از دست داد
ایرن: دفتر صندوق جهانی حیات وحش در اسپانیا، خوان کارلوس، پادشاه این کشور را به دلیل تصمیم اخیرش برای سفر به آفریقا و شکار فیل، از ریاست افتخاری این سازمان خلع کرد.

 

این عنوان افتخاری در سال 1968 میلادی به پادشاه اسپانیا اعطا شده بود. اعضای دفتر اسپانیایی صندوق جهانی حیات وحش با اکثریت آرا به حذف کرسی افتخاری پادشاه اسپانیا رای دادند و تاکید کردند که حضور خوان کارلوس در این سفر و قصدش برای شکار فیل آفریقایی، با اهداف این سازمان بین المللی در جهت حفاظت از گونه‌های کمیاب، سازگاری ندارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه خبری ان بی سی، انتشار خبر سفر آفریقایی پادشاه اسپانیا در ماه آوریل و درست در زمانی که این کشور با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه است، انتقادات شدیدی را متوجه خوان کارلوس کرده است. مطبوعات اسپانیایی تصویری از سفر قبلی پادشاه اسپانیا به آفریقا منتشر کرده‌اند که او را اسلحه به دست و در حالی که بر فراز یک فیل کشته شده ایستاده، نشان می‌دهد.
بنابراین گزارش، 94 درصد از اعضای دفتر صندوق جهانی حیات وحش در اسپانیا طی نشستی در مادرید به حذف این عنوان افتخاری از خوان کارلوس، رای مثبت دادند. خوان کارلوس از مردم کشورش به خاطر این سفر عذرخواهی کرده است اما تا پیش از این عذرخواهی علنی، 85 هزار نفر با امضای طوماری در اینترنت، خواستار استعفای او از صندوق جهانی حیات وحش شده بودند.



 
کد خبر :7576   زمان مخابره: 10:47:0 - 2/5/1391
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com