Environmentalist

Environmentalist


شکار

به گفته رئیس یگان حفاظت از تجهیز محیط بانها به سلاح و مهمات امسال هیچ مجوز شکار دیگری صادر نمی شود.

سرهنگ خیلدار درباره صدور پروانه شکار، اظهارداشت: صدور پروانه شکار از طریق اداره حفاظت شکار و صید سازمان محیط زیست صورت می گیرد. در گذشته صدور پروانه شکار به صورت متمرکز انجام می شد‏ اما اکنون صدور این پروانه به صورت استانی است و هر استان مجزا‏، صدور پروانه شکار را در دستور کار خود دارد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه در سالجاری، هیچگونه مجوز شکاری صادر نخواهد شد‏، گفت: به دلیل حضور متخلفان و وجود سلاح هایی که اخیراً با توجه به قانون جدید صدور پروانه برای دارندگان سلاح های شکاری در اختیار شکارچیان قرار گرفت و همچنین شکار بی رویه حیوانات از سوی دارندگان سلاح های شکاری به منظور حفظ نسل گونه های حیوانی تا پایان امسال، پروانه شکار صادر نخواهد شد.
وی شکار با سلاح های جنگی را به عنوان مهمترین معضل کشور نام برد و درباره آن، بیان داشت: متاسفانه، شکارچیان بدون رعایت اصول شکار‏، از سلاح های جنگی مانند تیربار، کلاش و غیره در شکار حیوانات استفاده می کنند که شکار بی رویه حیوانات خصوصاً حیوانات نادر منجر به منقرض شدن برخی از گونه های این موجودات شده است.
سرهنگ خیلدار با اشاره به شهادت 112 نفر از محیط بانان در درگیری با متخلفان محیط زیست، بر برخورد قاطعانه کارکنان این یگان با هر نوع تخلفی که به محیط زیست آسیب برساند‏، تاکید کرد و افزود: درگیری مسلحانه شکارچیان با محیط بانان، به مجروحیت و شهادت محیط بانان منجر شده است.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com