Environmentalist

Environmentalist


درياچه اروميه1

نماينده مردم اروميه:
شهرهای حاشیه دریاچه ارومیه در خطر سونامی نمک
ایرن: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: زمانی که باد از غرب به شرق می‌وزد شهرهای شبستر، تبریز، آذرشهر، عجب شیر و ... مورد حمله سونامی نمک قرار خواهند گرفت.

 

نادر قاضی‌پور گفت: برای احیاء و نجات دریاچه ارومیه صحبت‌های بسیار زیادی شده است و ما نیز به دستگاه‌های مرتبط تذکرهایی مبنی بر عملیاتی کردن وعده‌ها و تصمیماتشان داده ایم.
وی اظهارداشت: همچنین دوشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با وزیر نیرو و روز گذشته نیز جلسه‌ای با امام جمعه ارومیه برای احیاء و اجرایی شدن تصمیمات نجات دریاچه ارومیه برگزار کرده ایم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه نجات دریاچه ارومیه از مهمترین دغدغه‌های ما است، تصریح کرد: موضوع دریاچه ارومیه را به شدت پیگیری می‌کنیم تا به سرانجام برسد.
وی به موضوع طرح انتقال آب از سد ارس به دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: مطالعات انتقال آب از سد ارس به دریاچه ارومیه به اتمام رسیده و در حال حاضر همه منتظریم تا وزارت نیرو پیمانکار این طرح را مشخص کند تا این پروژه عملیاتی شود.
قاضی‌پور اضافه کرد: این پروژه حدود 2 سال به طول می‌انجامد که باید 117 کیلومتر خط لوله انتقال آب به دریاچه ارومیه ایجاد شود.
وی تاکید کرد: وزارت نیرو اگر بخواهد می‌تواند همین فردا این پروژه را به پیمانکار بدهد اما دلیل عدم انجام این کار را نمی‌دانیم.
این نماینده مجلس اضافه کرد: زمانی که باد از غرب به شرق می‌وزد بیشتر روستاها و شهرهایی که از این طوفان از بین خواهند رفت، شهرهای شبستر، تبریز، آذرشهر، عجب شیر و ... است که مورد حمله سونامی نمک قرار خواهند گرفت.


 // www.iren.ir //
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com