Environmentalist

Environmentalist


ابر


نامه به مقام معظم رهبري براي کمک به جنگل ابر
ايرن: مدير عامل تشکل شاهوار زيست اظهار کرد: با ارسال نامه‌اي به مقام معظم رهبري از ايشان درخواست شده است که مانع ادامه اجراي مصوبه هيأت دولت در جنگل ابر شوند.

سعيد آقايان با اشاره به اينکه اعضاي اين تشکل زيست محيطي در روزهاي اخير از جنگل ابر بازديد بعمل آورده است، افزود: در روزهاي اخير بيش از 70 اصله درخت از جنگل ابر قطع شده است و بخشي از درختان قطع شده نيز در زير خاک مدفون شده‌اند.
وي در گفت و گو با ايسنا با بيان اينکه تشکل شاهوار زيست علاوه بر تجمع در جلوي فرمانداري شاهرود با ارسال نامه‌اي به مقام معظم رهبري از ايشان استمداد خواسته است، اظهار کرد: در اين نامه از مقام معظم رهبري درخواست شده است که مانع ادامه اجراي مصوبه هيأت دولت در جنگل ابر شوند.
وي افزود: راهسازي در جنگل ابر تبعات زيادي بدنبال دارد که قطع درختان کمترين اين تبعات است. در حال حاضر مسيري که از طريق آن، آب انتقال داده مي‌شود، دچار رانشهاي پي در پي شده و لوله‌ها از هم فاصله گرفته و همين مشکلات بسياري در آينده بوجود مي‌آورد.
وي حضور انبوه افراد و قاچاق چوب را از مهمترين پيامدهاي راهسازي در اين جنگل منحصر به فرد دانست.
مديرعامل "شاهوار زيست"، اطلاع رساني مستمر و نقش رسانه‌ها را در جلوگيري از آسيبهاي بيشتر به جنگل ابر موثر دانست و گفت: همين عوامل باعث شده که 37 نماينده مجلس با ادامه راهسازي در جنگل ابر مخالفت کنند ولي با اين حال متاسفانه عمليات راهسازي در جنگل ابر ادامه دارد.
وي از فعاليت تشکلها و NGOهاي طرفدار محيط زيست شاهرود در اين زمينه خبر داد و افزود: متأسفانه بسياري از کارشناسان محيط زيست و منابع طبيعي که در گذشته با اين طرح مخالفت مي‌کردند، به سکوت وا داشته شده‌اند.

 

 
کد خبر :7516   زمان مخابره: 18:34:34 - 19/4/1391
 www.iren.ir
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com