Environmentalist

Environmentalist


محمد هادي حيدرزاده

مشاور زيست محيطي شهرداري تهران:‌
برخی بیماری های خاص ناشی از دکل‌های مخابراتی
حیدرزاده گفت:‌ طول امواج دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی قطعا بر سلامت افراد تاثیرگذار است. ایجاد سردردهای موضعی و سایر موارد مشابه و برخی از بیماری خاص از حداقل عوارض وجود دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی است.

هادی حیدرزاده درگفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه شهرداری تهران در حوزه ساماندهی نصب دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی شرکتی را ایجاد کرده است، اظهار کرد:‌ مدیریت شهری مسئولیت زیبایی منظر و کاربری اراضی بافت شهری را برعهده دارد از این رو در بخش آنتن‌ها و دکل‌های مخابرانی به مقوله زیبایی منظر در کنار ساماندهی آنها تاکید دارد.

وی ادامه داد:‌ طول موج‌های آنتن و دکل‌های مخابراتی بر سلامتی شهروندان تاثیرگذار است و باید برنامه ریزی در این بخش داشته باشیم.
‌سیاست شهرداری تهران این است که تعداد دکل‌‌های ارتباطی کمتر شود البته در این راستا جلساتی با وزرات ارتباطات و اپراتورهای اول و دوم نیز داشته ایم.

حیدرزاده با بیان اینکه هنوز برگزاری این جلسات به نتیجه نهایی منتج نشده است، تاکید کرد:‌ باید وزارت بهداشت و درمان نیز ورود جدی به این بخش داشته باشد چراکه متولی اصلی سلامت این وزراتخانه است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من با توجه به تاثیر مستقیم امواج دکل ها و آنتن‌های مخابراتی بر سلامتی افراد، این وزارت بهداشت است که باید تعیین کند در چه منطقه ای دکل یا آنتن نصب شود.

حیدرزاده با بیان اینکه وزارت بهداشت در این بخش ورود اثرگذاری نداشته است، تصریح کرد:‌ طول امواج دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی قطعا بر سلامت افراد تاثیرگذار است، ایجاد سردردهای موضعی و سایر موارد مشابه و برخی از بیماری خاص از حداقل عوارض وجود دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی است.

وی با بیان اینکه ما مطالعاتی جدی در بخش تاثیرگذاری طول موج‌ها بر سلامتی افراد و شیوع بیمارهای مختلف نداشتیم، افزود:‌ شناسایی تاثیر امواج آنتن و دکل‌های مخابراتی امری تخصصی است و باید وزارت بهداشت و درمان نسبت به آن ورود پیدا کند.

 


کد خبر :7507   زمان مخابره: 17:31:37 - 18/4/1391
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com