Environmentalist

Environmentalist


ريو +20

روي خط ريو (3)
"آينده اي که ما مي خواهيم" نام قطعنامه اين اجلاس
بر اساس برنامه ريزي هاي از قبل انجام شده روز جمعه 22 ژوئن ساعت 3 عصر، سومين اجلاس سران زمين با انتشار سندي 49 صفحه اي به نام"آينده اي که ما مي خواهيم" به کار خود پايان خواهد داد.

ايرن، اميد کرمي: معمولاً پس از هر اجلاس سران زمين قطعنامه اي صادر مي شود که به عنوان ماحصل و نتيجه مذاکرات در آن دوره تلقي مي شود. پس از انتشار دستور کار 21 و گزارش هزاره، اين بار در روز جمعه با انتشار سند "آينده اي که ما مي خواهيم" اجلاس به کار خود پايان مي دهد.
طبق گزارش هاي منتشر شده از اجلاس، ديروز آندره کوره آ دولاگو نماينده برزيل به ايراد سخنراني پرداخت و راه حل کليدي براي دستيابي به توسعه پايدار را الگو قرار دادن آن در جنبه هاي متفاوت شامل اجتماعي، محيط زيستي و اقتصادي دانست و اضافه کرد که همبستگي براي ريشه کن کردن اساسي فقر در سطح جهان مهم ترين هدف اجلاس است.
سازمان هاي متعدد مردم نهاد (NGOs) حاضر در اجلاس نيز ديروز نقش پررنگي داشته و بيانيه هاي مختلفي را ايراد نمودند، که محور اکثر آنها کمک به اجرايي نمودن اهداف برنامه محيط زيست سازمان ملل (UNEP) بود.


ريو+20

روي خط ريو (4)
مرکز جهانی توسعه پایدار تاسیس می شود
مطابق اخبار منتشر شده از برزیل یکی از نتایج اجلاس اخیر ریو +20 تصمیم گیری برای تاسیس سازمانی تحت عنوان مرکز توسعه پایدار بوده است.

خبرگزاری مستقل محیط زیست ایران: مرکز جهانی توسعه پایدار که به نوعی مقر دایمی برای ریو+20 خواهد بود قرار است در همان کشور برزیل تاسیس شود. این خبر از سوی ایزابلا تیخیرا وزیر محیط زیست برزیل و هلن کلارک رییس برنامه عمران سازمان ملل (UNDP) تایید شده است.


 // www.iren.ir //
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com