Environmentalist

Environmentalist


جنگل ابر

محمدي زاده همه را غافلگير کرد:
جاده ابر را بسازيد، سريعتر هم بسازيد!
ايرن- با وجود مخالفت گسترده کارشناسان محيط زيست با طرح جاده ابر، رئيس سازمان محيط زيست در اقدامي غافلگير کننده از موافقت سازمان متبوعش براي احداث اين جاده خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت مهندس محمد جواد محمدي‌زاده، معاون رييس‌جمهوري تصريح کرد: احداث جاده جنگل ابر مصوب دولت است و نقشه احداث آن به تاييد سازمان حفاظت محيط زيست رسيده است.
وي خاطرنشان کرد: عمليات اجرايي احداث جاده ابر آغاز و قسمتي از کنارگذر جاده ساخته شده است اما اين توقع وجود دارد که وزارت راه و شهرسازي سرعت اجراي پروژه را بيشتر کند تا امکان ارتباط دو بخش به وسيله يک جاده روستايي و درجه يک فراهم شود.
محمدي‌زاده تصريح کرد: جنگل ابر نام جاده‌اي است که قرار است در حد فاصل شاهرود تا علي آباد استان گلستان احداث شود.
رييس سازمان حفاظت محيط زيست اظهار کرد: پيش از اين وزارت راه و شهرسازي پيشنهادي را در خصوص احداث جاده جنگل ابر ارائه کرده بود که مورد توافق سازمانهاي حفاظت محيط زيست و جنگل‌ها نبود اما دولت با تصويب مصوبه‌اي به استاندار گلستان نمايندگي داد تا با کمک سازمان‌ها و دستگاه‌هاي مرتبط نقايص و مشکلات را برطرف کند که منجر به تهيه نقشه‌اي شد که مورد توافق همه بود.
وي ادامه داد: در اين نقشه جديد تمام ملاحظات سازمان‌هاي حفاظت محيط زيست و جنگل‌ها لحاظ شد و با ابلاغ آن به وزارت راه و شهرسازي عمليات اجرايي آن آغاز شد.


انتهای خبر // www.iren.ir // ایرن
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com