Environmentalist

Environmentalist


چراي دام


ورود دام اضافی عشایر به مناطق حفاظت شده ممنوع
ایرن- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در نشست با همیاران منطقه حفاظت شده ارسباران با اعلام خبر فوق گفت : در فصل کوچ عشایر گزارش هایی مبنی بر ورود دام مازاد بر ظرفیت و افزون بر پروانه چرا ، به مناطق حفاظت شده واصل میگردد که برابر قانون مورد بر خورد محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست قرار میگیرد.

بیوک رئیسی با تاکید بر ضرورت حفاظت بهینه از مراتع و پوشش گیاهی مناطق حفاظت شده و برخورد با ورود هر گونه دام به مناطق امن بعنوان عرصه های بدون تغییر مناطق تحت مدیریت اضافه کرد : نباید به بهانه تولید پروتئین و حمایت از دامداری عشایر ، قوانین و مقررات و حقوق نسل های آینده مورد تعرض قرار گیرد .
رئیسی از 4 برابر شدن تعداد دام ( گاو ، گوسفند و بز ) نسبت به ظرفیت مراتع استان بعنوان تهدیدی برای مراتع و پوشش گیاهی خبر داده و اضافه کرد: بایستی دامپروری صنعتی ، تغییر منابع تولید پروتئین از گوشت قرمز به گوشت ماکیان و آبزی پروری صنعتی مورد توجه و حمایت سرمایه گذاری استان قرار گیرد تا امکان احیاء مراتع آسیب دیده استان فراهم گردد .
وی از مدیران و مسئولان ادارات منابع طبیعی استان خواست: کنترل و نظارت بیشتری به رعایت ظرفیت پروانه چرای صادر شده داشته و با ماموران محیط زیست در برخورد با تخلفات همکاری نمایند.


انتهای خبر // www.iren.ir // ایرن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com