Environmentalist

Environmentalist


دزفول

در شهرستان دزفول:
برگزاري دومين جشنواره شهروند دوستدار محيط زيست
به گزارش روابط عمومي اداره کل حفاظت محيط زيست خوزستان همزمان با هفته محيط زيست ، دومين جشنواره شهروند دوستدار محيط زيست از سوي اداره حفاظت محيط زيست شهرستان دزفول و انجمن آوان سبز در سالن شيخ مرتضي انصاري دانشگاه آزاد اسلامي دزفول برگزار گرديد .

در اين جشنواره ، مهندس فرهاد قلي نژاد رئيس اداره حفاظت محيط زيست دزفول ضمن خيرمقدم به شرکت کنندگان هدف از برگزاري جشنواره را تقدير و قدرداني از شهروندان نمونه دزفول و مديران شهري در زمينه حفاظت از محيط زيست در يکسال گذشته عنوان و اشاره نمودند حفاظت از محيط زيست بدون مشارکت شهروندان غير ممکن است . در ادامه آقاي مهندس احساني نيا فرماندار دزفول نيز با اشاره به وضعيت و جايگاه محيط زيست دزفول و مواهب طبيعي آن ، پديده ريزگردها و آلودگي آن را از مهمترين مشکلات زيست محيطي استان خوزستان و دزفول ذکر نمودند و همچنين از شهروندان در حفاظت از محيط زيست و درختکاري ، مديريت پسماندها و همکاري آنان با اداره حفاظت محجيط زيست و شهرداري دزفول تقدير نمودند.
در اين جشنواره با اهداء هدايا و لوح تقدير از 50 شهروند نمونه و سه مدير برتر و فعال محيط زيست ، آقاي دکتر صائمي رياست دانشکده علوم پزشکي دزفول ، دکتر مجدي رياست سازمان نظام پزشکي دزفول و آقاي مهندس دوائي فر شهردار دزفول تقدير گرديد.


 

کد خبر :7386   زمان مخابره: 10:12:28 - 23/3/1391
خبر // www.iren.ir // ایرن
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com