Environmentalist

Environmentalist



خودروی خورشیدی هاوین (خورشید تابان)، که بعد از خودروی دانشگاه تهران دومین خودروی خورشیدی ساخته شده در دانشگاه های کشور به شمار می رود
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱
تیم خودروی خورشیدی" هاوین" دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی به استرالیا که از ۱۶ تا ۲۲ اکتبر (۲۴ مهر تا ۳۰ مهر) برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

به گزارش مهر، این تیم ۸ نفره به همراه سرپرست تیم برای شرکت در مسابقات جهانی به استرالیا که از ۱۶ تا ۲۲ اکتبر (۲۴ مهر تا ۳۰ مهر) برگزار می شود، عازم این کشور شدند.

خودروی خورشیدی هاوین (خورشید تابان)، که بعد از خودروی دانشگاه تهران دومین خودروی خورشیدی ساخته شده در دانشگاه های کشور به شمار می رود، از جنس فیبرکربن و در قالب فایبرگلاس ساخته شده است و قادر است ۱۳۵ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

جنس باتری این خودروی تک نفره لیتیوم یون بوده و همچنین این خودرو با ۶/۲۲ درصد بازدهی از سیستم ارتباطی کامبوس بهره مند است. این خودرو با طول ۵ متر، عرض ۲ متر و یک متر ارتفاع در مدت زمان ۱۸ ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طراحی و ساخته است.

تیم خودرو خورشیدی"هاوین" برای شرکت در مسابقات هم اکنون وارد استرالیا شده و قرار است در این مسابقات با دیگر خودروهای خورشیدی جهان به رقابت بپردازند.

در این رقابتها خودروهای عرضه شد باید مسیر ۳ هزار کیلومتری را طی کنند.
کد مطلب: 125765
خودروی خورشیدی ایرانی در مسابقات جهانی+ عکس
خودروی خورشیدی هاوین (خورشید تابان)، که بعد از خودروی دانشگاه تهران دومین خودروی خورشیدی ساخته شده در دانشگاه های کشور به شمار می رود

تاریخ انتشار :

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com