Environmentalist

Environmentalist


یش از 75 درصد حیوانات خاص خانگی در اولین سال پس از خریداری شدن می میرند

نویسنده: سپهر سلیمی - چهارشنبه ۱٤ فروردین ۱۳٩٢ - منبع: http://animal.persianblog.ir/post/841/

به گزارش وبسایت دامپزشکی روی خط مطالعه ای نشان می دهد حداقل سه چهارم حیوانات خاص خانگی (اگزوتیک پت) در انگلستان کمتر از یک سال  پس از خرید می میرند. خانم تولاند مدیر آژانس حمایت از حیوانات ، خط به این مساله اشاره می کند.
عمر کمتر از یکسال برای حیوانات خاص خانگی در حالیست که برخی از آنها در طبیعت می توانند تا 120 سال عمر کنند و عوامل ناشی از قاچاق و زندگی در اسارت باعث کاهش عمر آنها می شود. خانم تولاند این رقم را یک تراژدی تلخ می داند و معتقد است باید همه راهکارهای لازم برای جلوگیری از تجارت این حیوانات اتخاذ شود.
این حیوانات خاص خانگی (exotics pet) شامل انواع مارمولک ها، انواع مارها، انواع لاک پشت ها، خزندگان و حیواناتی نظیر این است. خانم تولاند می گوید مردم به هیچ وجه حاضر نیستند سگ هایشان کمتر از سه چهارم عمر واقعی خود زندگی کنند و باید همین حس را در مورد حیوانات خاص خانگی نیز داشته باشند. خانم تولاند از دامپزشکان می خواهد بیش از گذشته در این خصوص اعتراض کنند و بیشتر در مورد مشکلات این حیوانات اظهار نظر کنند.
خانم تولاند، مدیر آژانس حمایت از حیوانات می گوید، هر چه بیشتر به عمق ماجرا وارد می شویم، زشتی این کار بیشتر معلوم می شود و راهی جز ممنوع کردن تجارت این حیوانات وجود ندارد.
عکس از اینجا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com