Environmentalist

Environmentalist


همزمان با هفته محیط زیست؛کد خبر:80174392 (2651875)|تاریخ خبر:20/03/1391|ساعت:18:11

40 لانه پرندگان در پارک کودک فومن نصب شد

فومن- همزمان با هفته محیط زیست 40 لانه چوبی پرندگان در قالب اولین جشنواره لانه گذاری پرندگان شهری با عنوان ˈ آشیانه ام باشˈ در پارک کودک شهر فومن نصب شد.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان فومن عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگر ایرنا، بیان کرد: در این جشنواره که با هدف معطوف کردن ذهن گروه های مختلف مردم در جهت معضل کاهش فضای سبز شهری و عدم توفیق لانه گزینی برای پرندگان شهری و ایجاد عطوفت بین مردم و تنوع زیستی برگزار شد، این تعداد لانه چوبی پیش ساخته با حضور علاقه مندان به طبیعت و کودکان سبزاندیش و همکاری شهرداری فومن روی درختان پارک کودک این شهر نصب شد.

ˈعلی اضغر روشنیˈ افزود: این لانه های پرندگان در دو مدل و در اندازه های مختلف توسط اداره کل حفاظت از محیط زیست گیلان، برای گنجشکسانان نظیر؛ سینه سرخ ها، چرخ ریسه ها و یک مدل دیگر نیز برای انواع سارهای ساکن در پارک های این استان مانند سار ابلق و صورتی طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان این که حفاظت و صیانت از موهبت بزرگ الهی همراهی و جدیت همگان بویژه همیاران و دوستداران طبیعت را می طلبد، ادامه داد: همه قشرهای مردم بخصوص رسانه ها در ارتقای فرهنگ زیست محیطی و هدایت جامعه برای حراست و نگهداری از این منابع مهم، بسیار اثر گذار هستند.

به گزارش ایرنا، 16 تا 22 خرداد ماه هفته محیط زیست با شعار جهانی ˈاقتصاد سبز، آیا شما هم در آن جایی دارید؟ˈ نامگذاری شده است. ک/3

7294/ 603


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com