Environmentalist

Environmentalist


دیده بان حقوق حیوانات :اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت در بیانیه جدیدی هشدار داد که در حال حاضر تالاب‌های ساحلی اروپایی در خارج از محدوده اتحادیه اروپا بیش از گذشته آسیب پذیر شده‌اند و در معرض خطر تخریب هستند.

Animal-Rights-Watch--ARW-1-1337

به گزارش سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این زیستگاه‌های متنوع شامل مانگروها، آبگیرها و مرداب‌ها، خدمات اکوسیستمی بسیاری برای گونه‌های مختلف گیاهی، جانوری فراهم می‌سازند که از آن جمله می‌توان به ایجاد لانه‌های طبیعی برای ماهی‌ها و انواع صدف‌داران در مجاورت صخره‌های مرجانی، حفاظت از نواحی ساحلی در برابر طوفان‌های سهمگین و نیز جذب حجم بیشتری از کربن اتمسفر اشاره کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت، این تالاب‌ها شبکه‌ بین‌المللی را بوجود می‌آورند که به عنوان توقفگاه‌هایی برای پرندگان مهاجر و محل مناسبی برای پرورش و تولید مثل آنها، نقش حیاتی و حائز اهمیتی ایفا می‌کنند.

برهمین اساس و با توجه به اهمیت فوق العاده‌ای که این اکوسیستم‌ها برای طبیعت و بقای گونه‌های مختلف دارند، اخیرا تلاش برای حفاظت از آنها افزایش یافته و کارشناسان را متوجه مشکلات مدیریتی فعلی در بخش نظارت و مراقبت از این نواحی ساخته است.

اقدامات فوق در پروژه‌ای تحت عنوان MANG انجام خواهند گرفت. هدف از اجرای این پروژه طی یک دوره ۳۶ ماهه، رسیدگی و حفاظت از تالاب‌های اروپایی در امریکا و اقیانوس هند است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com