Environmentalist

Environmentalist


 

انتقاد شدید سازمان جنگل‌ها از سازمان حفاظت محیط زیست

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به نقل از ایسنا، معاون دفتر بیابان‌زدایی سازمان جنگل‌ها گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برای بیابان‌زدایی اعتبار کارهایی را می‌گیرد که جزو وظایف ذاتی سازمان جنگل‌هاست!

منوچهر سرداری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا،‌ با بیان اینکه جنگل‌کاری و کاشت نهال از جمله وظایف سازمان جنگل‌ها برای مقابله با بیابان‌زدایی است افزود: همچنین از آنجا که تمام اعتبارات لازم را سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرده نمی‌توانیم هیچ کاری را در این زمینه انجام دهیم. سازمانی که اعتبارات را دریافت کرده خودش باید کارهایش را انجام دهد.

وی در خصوص قراردادهای بیابان زدایی برای مقابله با ریزگردها با کشور عراق اظهار کرد: با وجود رفت آمدهایی که صورت گرفته تا کنون هیچ قراردادی مبنی بر کاشت درخت‌ یا مالچ پاشی با این کشور از طرف سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری منعقد نشده است.

معاون دفتر بیابان زدایی سازمان جنگل‌ها خاطرنشان کرد: دبیرخانه مقابله با ریزگردها که وابسته به سازمان محیط زیست است باید قراردادهای مربوطه را با این کشور منعقد کند و سازمان جنگل‌ها در جایگاهی نیست که در این زمینه اقدام کند و تنها در زمینه ارائه آمار، اطلاعات و برگزاری دوره‌های آموزشی همکاری می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com