Environmentalist

Environmentalist


موسسه‌ی حیات وحش میراث پارسیان، در راستای اهداف حفاظتی خود، بر آن شد تا از چاپ اولین جلد از مجموعه‌ی ۱۰ جلدی کتاب‌ها ی «جانوران در خطر انقراض ایران» حمایت کند. این کتاب که فریاد یوزپلنگ نام دارد به قلم آقای علی گلشن، نویسنده و پژوهش‌گر، و تصیویرگری خانم مانلی منوچهری، و توسط «موسسه‌ی فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر» منتشر شده است.

 

کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی این کتاب هستند. متن کتاب در مورد وضعیت یوزپلنگ آسیایی در ایران و تهدیداتی که متوجه آن است به زبان کودکانه و با تصاویر جذاب سخن می‌گوید. در هر جلد از  این کتاب یک ماسک با طرح صورت یوزپلنگ گذاشته شده که کودکان و نوجوانان می‌توانند با قرار دادن خود در نقش یوز داستان آن‌را برای خود تعریف کنند، چرا که یوزپلنگ در متن کتاب از کودکان می‌خواهد که به هم‌نوعانش کمک کنند و صدای فریادشان را به گوش دیگران برسانند.

 

علاقه‌مندان به حیات وحش می‌توانند با خرید این کتاب از پروژه‌های این موسسه، به خصوص برنامه‌های مربوط به یوزپلنگ آسیایی، حمایت کنند. این کتاب در دو جلد نرم و سخت چاپ شده است. قیمت جلد نرم ۶۰۰۰ تومان و جلد سخت ۱۰۰۰۰ تومان است. برای تهیه‌ی کتاب می‌توانید با موسسه تماس بگیرید. ۲-۸۸۰۴۷۸۴۱ 

 

files_news_848224Cheetah_book_cover[85e0fbea60da1875214b04f04758936d]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com