Environmentalist

Environmentalist


download  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با شاره به افزایش۳۷ درصدی آتش‌سوزی در جنگل‌ها گفت: از ابتدای امسال ۹۵۳۲ متخلف زیست محیطی دستگیر شده‌اند.

سرهنگ حمیدرضا خیلدار افزود: تعداد کل تخلفات در سال ۹۱، ۵۹۹۶ مورد است که نسبت به سال ۹۰، ۸۵۶ مورد افزایش یافته است. وی افزود: از ابتدای امسال ۹۵۳۲ متخلف زیست محیطی دستگیر شده‌اندکه این تعداد نسبت به ۶۵۶۷ مورد در سال گذشته افزایش داشته است.

 

به گفته وی همچنین در سال ۹۱، ۱۰۴۳ پرونده مفتوحه در ۳۶۲۲ پرونده مفتوح داشتیم که در سال ۹۱ این میزان، ۱۰۵۸ پرونده مختومه و ۲۱۲۸ پرونده مفتوح بوده است.

 

خیلدار با بیان اینکه ۱۴۶۰ مورد وسیله شکار صید غیرمجاز کشف شده افزود: معمولا بحث شکار سنتی بده و هیچ شیوه نوینی به کار برده نمی‌شود علاوه بر آن بیشتر افراد برای تفریح به شکار می‌پردازند و تنها تعداد کمی از افراد به دنبال بعد اقتصادی آن هستند به همین دلیل از ابزار جدیدی برای شکار استفاده نمی‌شود.

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اکثر تش سوزی‌ها در مناطق خشک اتفاق می‌افد افزود: این آتش سوزی‌ها در فصل تابستان بیشتر بوده و اگر از گسترش آن‌ها جلوگیری نشود به جنگل‌ها سرایت می‌کند. این میزان در سال گذشته ۱۶۴ مورد بوده است.

 

روزنامه ابتکار -   نسخه شماره ۲۵۱۸ – ۱۳۹۱/۱۱/۰۷ – شنبه ۷ بهمن ماه ‌۱۳۹۱



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com