Environmentalist

Environmentalist


 

روحی ماسوله به مهر خبر داد:
بهره برداری از 218 میلیارد ریال طرح جهاد کشاورزی در گیلان
رشت - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در هفته دولت امسال 73 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار 218 میلیارد و 405 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

اردشیر روحی ماسوله در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: با بهره برداری این تعداد طرح برای 94 نفر اشتغالزایی و همچنین 9 هزار و 702 خانوار در 112 روستا از خدمات آن بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: ساخت شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، حفر و تجهیز چاه عمیق، ساخت ایستگاه پمپاژ و انتقال آب با لوله به مزارع و تعمیق و بازسازی آب بندان با اعتبار 163 میلیارد و 525 میلیون ریال از طرحهای عمرانی قابل بهره برداری جهاد کشاورزی استان در هفته دولت امسال است.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان گفت: همچنین در این هفته طرح های تولیدی و خدماتی از قبیل شالیکوبی مدرن، پرورش مرغ گوشتی، پرورش گاوشیری و سردخانه پرورش ماهیان سرد آبی با اعتبار 54 میلیارد و 880 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه توسعه بخش کشاورزی استان را زمینه ‌ساز تولیدات ملی دانست و افزود: با توجه به سرمایه های ملی و توانمندی ‌های موجود در کشور، امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد.

روحی ماسوله اظهار داشت: توجه بیشتر به بخش کشاورزی و حمایت از آن تولیدات ملی را افزایش و کار و اشتغال را در پی خواهد داشت.

وی یادآورشد: رونق بخش کشاورزی موجب تحقق تولیدات داخلی، حمایت از کار و سرمایه های ایرانی خواهد بود و از سوی دیگر کشاورزی از شاخص های مهم خودکفایی و توسعه کشور است و نیازهای اساسی اقشار جامعه هم از طریق تولیدات کشاورزی تامین می شود.


 امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع  "خبرگزاری مهر"  مجاز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mannane ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mannane.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com